Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE, REPARATII, RENOVARI CLADIRI


Anunt de participare numarul 59935/28.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/3065104
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC FISE ELECTRICASERV SA; SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD, AISE SF.-GHEORGHE
Adresa postala: STR. DACZO NR.2, Localitatea: SF.-GHEORGHE, Cod postal: 520019, Romania, Tel.0267305650, In atentia: ING. BELA KOVACS, Fax: 0267316268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII ENERGETICE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE, REPARATII, RENOVARI CLADIRI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sf.-Gheorghe, Tg.Secuiesc, Intorsura Buzaului, Covasna, Capeni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII, RENOVARE CLADIRISediul SDEE Sf.-Gheorghe
Statiile de 110/20 KVAmplasamentul: Sf.-Gheorghe, Tg.Secuiesc, Covasna, Capeni, Intorsura Buzaului
- Descrierea lucrarilor :
1.- Reparatii cladire sediu SDEE Sf.-GheorgheCPV 45453000-72.- Reparatii cladire la statia 110/20 KV Intorsura Buzaului CPV 45453000-7
3.- Reparatii cladire la statia 110/20 KV Tg. Secuiesc CPV 45453000-7
4.- Reparatii cladire la statia 110/20 KV Capeni CPV 45453000-7
5.- Reparatii incalzire electrica la statia 110/20 KV Intorsura Buzaului CPV 45315000-8
6.- Reparatii incalzire electrica la statia 110/20 KV Covasna CPV 45315000-8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45315000-8-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE, REPARATII, RENOVARI CLADIRI
Valoarea estimata fara TVA: 468, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participareGarantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate comerciala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea in original
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 in original
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata
5. Certificat privind implementarea (sau documente care atesta ca este in curs de implementare) si mentinere a unui sistem de management al calitatii conform ISO 9001:2001 copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca :
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. in copie legalizata
Pentru persoane fizice/juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului se apreciaza in functie de experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea acestuia. Pentru dovedirea capacitatii tehnice si profesionale ofertantul va prezenta :
a.) Lista principalelor lucrari similare prestate in anul 2007, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lucrarile executatese confirma prin prezentarea de recomandari din parte autoritatii ori a clientului privat beneficiar. Se va completa si se va depune, in original, Formularul DC-5 din sectiunea Formulare. Se vor anexa recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul DC-5, in original, dar nu mai multe decat trei.
(Prin lucrari similare intelegem : numai lucrari care se incadreaza la codurile CPVdin caietul de sarcini)
b.) certificat de buna executie (experienta similara) ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achizitiei in valoare de 20.000 lei. Aceasta cerinta poate fi indeplinita prin cumularea valorii mai multor contracte din lista principalelor lucrari. (litera a.) din acest paragraf)c.) Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii in original Se va completa si se va depune, in original, Formularul DC-6 din sectiunea Formulare.c.) Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii in original Se va completa si se va depune, in original, Formularul DC-7 din sectiunea Formulare.d.) Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora : Se completeaza dupa caz, formular AD-1 din sectiunea Formulare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
40%
Descriere:
2.
GARANTIE
30%
Descriere:
3.
DURATA EXECUTIE
20%
Descriere:
4.
DATE DE CALIFICARE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr. 17a, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268305502, Fax: 0268305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 20:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer