Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE, REPARATII SI INTRETINERE DRUMURI SI PARCURI DIN COMUNA CHIAJNA, JUD ILFOV??


Anunt de participare numarul 134023/19.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL CHIAJNA
Adresa postala: Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov, Localitatea: Chiajna, Cod postal: 7794, Romania, Punct(e) de contact: Craciun Carmen, Marian Mihaila, Tel. +40 214360067, In atentia: Craciun Carmen, Marian Mihaila, Email: [email protected], Fax: +40 214361144, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE, REPARATII SI INTRETINERE DRUMURI SI PARCURI DIN COMUNA CHIAJNA, JUD ILFOV??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Chiajna
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 21, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Estimari ale cantitaNilorminime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru: minim 10.000.000 ron , maxim 21.600.000 ron, - Estimari ale cantitaNilorminime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: minim 5.000.000 ron , maxim 16.500.000 ron
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare, reparatii si intretinere drumuri impietruiteLucrari de reabilitare, reparatii si intretinere drumuri betonateLucrari de reabilitare, reparatii si intretinere drumuri asfaltateLucrari de reabilitare, reparatii si intretinere parcuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare, reparatii si intretinere drumuri impietruiteLucrari de reabilitare, reparatii si intretinere drumuri betonateLucrari de reabilitare, reparatii si intretinere drumuri asfaltateLucrari de reabilitare, reparatii si intretinere parcuri
Valoarea estimata fara TVA: 21, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie si se depune pana la data limita pentru depunerea candidaturilor. Cuantumul garantiei de participareeste de 200.000 ron . Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa fiecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, sau orice instrument de garantare echivalent emis in conditiile legii.Documentul va fi prezentat in original . Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitata, vor fi respinse la deschidere, conform prevederilor art. 33, alin (3), lit b din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritateacontractantaaredreptuldearetinegarantiapentruparticipare in conditiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se restituie in conditiile art 88din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoare fara tva a fiecarui contract subsecvent- modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectand prevederile art. 90 alin.(3). din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- modul de restituire a garantiei de buna executie: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pretentii asupraei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.- restulde30%dinvaloareagarantiei, laexpirareaperioadeidegarantiealucrarilor executate, pebazaprocesului?verbal de receptie finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 31.01.2012 in original sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 31.01.2012, in original sau copie legalizata.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata; ofertantul va anexa certificatele, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite, in copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor.Declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in dispoziitiile 180, eligibilitatea- Formularul 1, Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formularul 2, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoziitiile 181-Formularul 3, Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant-Formularul 2.1, Declaratie privind lista subcontractorilor si partea /partile din contract care sunt indeplinite de acestia insotita de acordurile de subcontractare -Formularul 2.2, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formularul 10, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 (se va complete atat de contractant cat si de subcontractant sau sustinator)-Formularul 11Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
Minea Mircea, Trifu Viorel, Balasa Georgiana, Ispas Liliana, Craciun Carmen, Mihaila Marian, Teodorescu Ovidiu.
NOTA: ? autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii/subcontractarii numai in cazul in care oferta este castigatoare;? se solicita nominalizarea liderului de asociatie;? se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica;? acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, sau echivalent , in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor in original , copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate a judecatorului- sindic Nota : in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat la deschiderea ofertelor certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, acestuia I se va solicita sa depuna pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, minim 6.000.000 RON
Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele competente
Lichiditate generala la 31.12.2010 - minim 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea lucrarilor
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de conducere inclusiv RTE, RCTCC
Experienta similara
Certificarii pentu implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 in domeniul constructiilor
Certificarii pentru implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul constructiilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
prez 1 sau mai multe ctr. lucr. drumuri finalizate in ultm.5 ani in val.cumul.de min 16.500.000 ron fara tva-100 pct, pt.val mai mica= val.ctr./16.500.000*100.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LRRIDI.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Chiajna-Serviciul Juridic contencios
Adresa postala: str.Pacii, nr.75, Localitatea: Chiajna, Cod postal: : 077040, Romania, Tel. +40 214360067, Email: [email protected], Fax: +40 214361144
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer