Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare, retehnologizare, modernizare pavilion Medicala B in cadrul proiectului Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare


Anunt de participare numarul 94510/20.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania, Punct(e) de contact: Prof.dr.George-Sorin Tiplica/ Anca Sandu - Analist achizitii, Tel.0213174785;0213164515, Email: [email protected], Fax: 021316.55.12, Adresa internet (URL): www.spitalul-colentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare, retehnologizare, modernizare pavilion Medicala B in cadrul proiectului Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, soseaua Stefan cel Mare, nr.19-21 in incinta Spitalului Clinic Colentina
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il constituie achizitia de lucrari pentru executie obiectiv centru de cercetare multidisciplinar Colentina-Dezvoltare Pavilion de Cercetare, cu regim de inaltime (demisol+parter+ 3 etaje + mansarda partial). Lucrarea presupune demolari desfaceri, consolidare structura existenta, amenajari interioare si exterioare, dotare cu instalatii aferente constructieiprecum si asigurarea cu utilitati.; Precizam ca valoarea estimata include si valoarea pentru organizarea de santier (proiectare si executie).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45214600-6-Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
45215120-4-Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului il constituie achizitia de lucrari pentru executie obiectiv centru de cercetare multidisciplinar Colentina-Dezvoltare Pavilion de Cercetare, cu regim de inaltime (demisol+parter+ 3 etaje + mansarda partial). Lucrarea presupune demolari desfaceri, consolidare structura existenta, amenajari interioare si exterioare, dotare cu instalatii aferente constructieiprecum si asigurarea cu utilitati.; Precizam ca valoarea estimata include si valoarea pentru organizarea de santier (proiectare si executie). Conform cerintelor caietelor de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 861, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de particip sub forma de instrument de garantare in val.de 557.226 lei. Garant de executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;Certificat deatestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, valabil in ziua deschiderii ofertei; Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, valabil in ziua deschiderii ofertei; Certificat de cazier fiscal al companiei; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificat constator emis de ORC valabil la data deschiderii care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate autorizat: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer coonditionat, Lucrari de pregatire a terenului, Lucrari de instalatii electrice, Lucrari de tamplarie si dulgherie, Lucrari de pardosire si placare a peretilor, Lucrari de vopsitorie, zugraveli si montari de geamuri, Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata; Certificat de inregistrare ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani - vizate de organele fiscale: (2006, 2007, 2008) vizate/inregistrate de organele competente; Scrisoare de bonitate bancara original;Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
profitul net al ofertantului (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie pozitiv; Nivelul minim al indicatorului de lichiditate generala 100% (active circulante/datorii curente x 100; Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de 50.000.000 lei. Vor fi descalificati ofertantii care nu indeplinesc cerinta minimala indicata mai sus.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care va contine valori, perioade si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si lista contractelor in derulare (daca exista); Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului; Angajament privind resursele umane; Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Ofertantul trebuie sa fie autorizat ANRE, ANRG, ISCIR; certificat de conformitate cu standardul ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 14001 emis pentru obiectul de activitate sau echivalent: Lucrari de constructii si lucrari de instalatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara cel putin 2 contracte, finalizate avand ca obiect executia de lucrari de consolidari sau constructii noi cu o valoare minima de 27.861.300 lei fara TVA insotit de recomandare, din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate, contractul de executie sau deprocesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor in copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.Cerinte minime privind personalul tehnic de specialitate alocat realizarii contractului: Responsabil de contract, absolvent de Facultate de Constructii cu minim 15 ani vechime si 10 ani ca si project manager/sef de santier; RTE pe domeniul: constructii civile industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere(I);RTE pe domeniul: constructii de drumuri(II); RTE pe domeniul: edilitare(IX);RTE pe domeniul : montaj dotari tehnologice industriale ;Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul : produse pentru constructii ;produse pentru instalatii;Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul: constructii civile, industriale si agricole si miniere de suprafata; instalatii in constructii;edilitare;1 expert CNCAN sau 1 expert care are minim 5 ani experienta indomeniul nuclearPentru lucrarile termice si sanitare: 2 ingineri cu minim 5 ani vechime;2 sudori gr.1; 15 instalatoriOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotare proprie sau inchiriate urmatoarele echipamente si utilaje: cofraje pentru beton aparent; pompa stationara de beton; pompa mobila de beton; schela metalica (aprox. 3000mp); 1 excavator pe pneuri; 2 buldoexcavatoare; 4 autobasculante 16 to; 1 macara fixa; 1 automacara de 18 to; 4 CIFA transport beton; 1 incarcator frontal; 1 vibrocompactorNu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatelor solicitate: ISO 9001, OHSAS 18001 si ISO 14001. Operatorii economici aflati in situatia de a nu putea prezenta documentele solicitate vor fi descalificati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarii
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15%
Descriere:
4.
Durata de remediere a defectelor aparute in perioada de garantie a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S196-281367 din 10.10.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2010 11:00
Locul: sos.Stefan cel Mare nr.19-21, Ambulatoriu de specialitate, et 2, secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din fonduri structurale, POS CCE, AXA 2, Operatiunea 2.2.1
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este pusa la dispozitia operatorilor economici in sistemul SEAP, www.e-licitatie.ro sub forma de fisiere electronice atasate anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195176, Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractanteconsideratnelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: soseaua Stefan cel Mare, nr.19-21, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020125, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2010 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer