Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE SALA POLIVALENTA DE SPORT A U.S.A.M.V-BUCURESTI


Anunt de participare numarul 21921/03.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: B-dul. Marasti, nr.59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: ing. Oana Mateescu, Tel.3184716 si 3182564/303, In atentia: ing. Oana Mateescu, Email: [email protected], Fax: 3180296
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE SALA POLIVALENTA DE SPORT A U.S.A.M.V-BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: USAMV-BUCURESTI, B-DUL MARASTI, NR. 59, SECTOR 1, SALA DE SPORT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE SALA POLIVALENTA DE SPORT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212290-5 - Lucrari de reparatie si de intretinere a complexelor sportive (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE INSTALATII, REFACEREA ACOPERISULUI ETC
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CAIETUL DE SARCINI SI PROIECTUL-250 RON, GARANTIE PARTICIPARE-35000 RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOARE CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE CONFORM PREVEDERILOR DIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI ATASATE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE 2006, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI-MIN.4000000 RON, FISA DE INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULAR NR. 3 - DOTAREA TEHNICA, FORMULAR NR. 4 - PERSONALUL ANGAJAT, FORMULAR NR. 7- EXPERIENTA SIMILARA, FORMULAR NR. 8- LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI, FORMULAR NR. 9- GRAFIC FIZIC SI VALORIC DE EXCUTIE, ISO 9001, 14001 SI 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET OFERTA
80%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA UNIVERSITATII, CORP A RECTORAT, PARTER
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2007 11:00
Locul: SALA A 18, CORP A RECTORAT, PARTER, USAMV-BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA SAU DELEGATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI-SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. DANIELOPOLU, NR 4-6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 014134, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL USAMV-BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL MARASTI, NR. 59, SECTOR 1, CORP A RECTORAT, PARTER, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011464, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer