Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare si ecologizare lacuri Neptun 1 si 2


Anunt de participare numarul 105806/13.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI MANGALIA
Adresa postala:  SOS CONSTANTEI NR.13, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  MARIA MITU, Tel. 0241751060, Email:  [email protected], Fax:  0241755606, Adresa internet (URL):  www.mangalia.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Mangalia
Adresa postala:  Sos Constantei nr.13, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  Centrul pentru informarea cetatenilor, Tel. 0241751060, Email:  [email protected], Fax:  0241755606, Adresa internet (URL):  www.mangalia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare si ecologizare lacuri Neptun 1 si 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Mangalia, Statiunea Neptun
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari de reabilitare si ecologizare lacuri Neptun 1 si 2 conform documentatiei tehnice atasate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252124-3 - Lucrari de dragare si de pompare (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
45233260-9-Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
45247110-4-Constructie de canale (Rev.2)
45247230-1-Lucrari de constructii de stavilare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia de lucrari de reabilitare si ecologizare lacuri Neptun 1 si 2 conform documentatiei tehnice atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 437, 582RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :200.000 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare minim 90 de zile .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget localfonduri europene nerambursabile prin Programul Operational Regional 2007-2013 , Axa prioritara 5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare conform prevederilor art 44-45 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
1.Ordinului MDRT nr. 1218/31.03.2010 privind luarea unor masuri pentru eficientizarea utilizarii fondurilor publice2.Legea nr. 597/31.10.2001 privind unele masuri de protectiesi autorizare a constructiilor in zona de coasta a Marii Negre cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea conform formularului 5 valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor
Prezentare declaratie priv neincadr in prev art 181din OUG 34/2006 conform Formular 6
Prezentare Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului
Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.
Prezentare Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform formularului 7.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte data deschiderii ofertelor - in original, sau copielegalizataPentru persoane juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare / apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.(in conformitate cuprevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara ? Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficient, in cuantum deminim3.000 000 lei, pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pe perioada impusa .
Prezentare bilant contabil contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente sau, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, alte documente legale edificatoare dincaresareiasacifradeafaceri si prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului
Informatii privind cifra de afaceri - completare formular 8-?Informatii Generale?. Nivel minim impus: cifra medie de afaceripeultimii 3 ani 2007, 2008, 2009trebuie sa fie de minim 21 000 000 lei .
Nota: avand in vedere imposibilitatea Autoritatii Contractantede a publica in cadrul anuntului de participare informatiile complete, astfel cum au fost prevazute in fisa de date achizitiei, se vor avea in vedere cerintele detaliate din fisa de date a achizitiei publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cuprinzand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati completata in conformitate cu formularul nr. 10
Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin unui/ mai multor contracte care sa fi avut ca obiect toate categoriile de lucrari: lucrari de dragare lacuri, constr de canale, constr. deversoare, stavilare, protectie maluri, constr. cai acces pt pietoni, constr. rampe lansare la apa, const. pasarele pt pietoni, inst echip de iluminare stradala, lucr arh peisagistica
se vor prezenta copii legalizate ale contractelor, proceselor verbale, recomandari conform Formularului 11A
Prezentare formular Experienta similara- se solicita completarea formularului nr. 11 ? ?Fisa experienta similara?, din care sa reiasa indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect una sau mai multe din categoriile de lucrari aferente contractului cu ovaloare a contractului prezentat cel putin egala sau mai mare de 10.000.000 ron fara TVA.
Prezentare Formularul 17 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiPrezentare autorizatie realizare lucrari electrice/atestare ANRE, valabil la deschiderea ofertelor (joasa si medie tensiune)
Prezentare Formularul 12 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii ? ofertanti vor prezentaDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu formularul nr. 13.
Informatii privind asocierea - se va completa formularul 3 -Acord de asociere.Nota: avand in vedere imposibilitatea Autoritatii Contractantede a publica in cadrul anuntului de participare informatiile complete, astfel cum au fost prevazute in fisa de date achizitiei, se vor avea in vedere cerintele detaliate din fisa de date a achizitiei publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Municipiul Mangalia, Sos. Constantei nr.13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte; acestia din urma au obligatia sa prezinte imputernicirea si un act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Reabilitare si ecologizare Lacuri Neptun?, COD SMIS 3840, Programul Operational Regional 2007-2013 , Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2 ? Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 . 310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str Traian nr 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. +40 241616003, Email:  [email protected], Fax:  +40 241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art. 256^2, alineat. (1) lit. a , 5zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Primariei Municipiului Mangalia
Adresa postala:  Sos. Constantei, nr.13, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241751060, Email:  [email protected], Fax:  0241755606
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 18:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer