Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare si modernizare a retelelor termice secundare pentru incalzire si apa calda de consum din ansamblurile de locuinte Grivita 5, Grivita 6, Pacea 2, Bucovina


Anunt de participare numarul 60468/04.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala: str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN-REMUS DRAGHICI, Tel.0231530143, Email: [email protected], Fax: 0231511712/0231531595
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare si modernizare a retelelor termice secundarepentru incalzire si apa calda de consum din ansamblurile de locuinte Grivita 5, Grivita 6, Pacea 2, Bucovina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ansamblurile de locuinte Grivita 5, Grivita 6, Pacea 2, Bucovina, Municipiul Botosani.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia are ca scop inlocuirea conductelor vechi de agent termic montate in canal termic, cu conducte preizolate pozate direct in sol (in strat de nisip)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Desfacere terasamente (lucrari de sapatura si decopertare canal termic), demontare conducte existente si transportul lor la beneficiar, montarea conductelor preizolate in canalul termic pe pat de nisip , efectuare control suduri imbinare, tevi siprobe hidraulice privind calitatea lucrariisi umplere canal cu nisipsi pamant, executie racordurisubsol blocuri si intrare in punct termic, transport materiale rezultate, refacerea zonei afectate cu executia lucrarilor la retelele termice secundare.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 083, 792RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de: Lot1=8800 lei;Lot 2=15000lei;Lot3=16000lei;Lot4 =19000lei; scrisoare de garantie bancara, O.P.; numerar la casierie. CUI 3372882, cont RO20TREZ1165006XXX000266.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea la art.181, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul de stat. Persoane juridice/fizice romane-certificat constatator de la ORC valabil la data deschiderii ofertelor. Certificat de inregistrare fiscala-copie. Persoane juridice/fizice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in tara de rezidenta(tradus si legalizat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Document eliberat de banca ofertantului din care sa reiasa ca are disponibile resurse financiare reale, conform documentatiei de atribuire. Bilantul contabil pe anul 2007; Declaratie privind cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte minime de calificare : - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: ptr Lotul1-CA=1300000lei;ptr. Lotul 2-CA=2200000lei;ptr. Lotul 3-CA=2400000lei; ptr. Lotul 4-CA= 2900000lei - Valoarea resurselor financiare disponibile , comunicata de banca operatorului , este mai mare sau egala cu valoarea fondurilor (val. estimata ) alocate de autoritatea contractanta , sau , - Valoarea liniei de credit comunicata de banca finantatoare ( in cazul atribuirii contractului ) este mai mare sau egala cu valoarea fondurilor (val. estimata ) alocate de autoritatea contractanta , sau, conform documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani.Declaratie referitoare la efectivele si calificarea personalului angajat si al cadrelor de conducere alocate pentru fiecarepunct termic ofertat respectiv pentru fiecare lot ofertat.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari pentru fiecare punct termic ofertat respectiv pentru fiecare lot ofertat.
Informatii referitoare la meseriile si calificarea personalului de executie utilizate in indeplinirea contractului pentru fiecare punct termic ofertat, respectiv pentru fiecare lot ofertat.
Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
Declaratie pe propria raspundere privind conditiile de siguranta a muncii (siguranta in exploatare, igiena si sanatate, protectia impotriva zgomotului, siguranta la foc)siprotectia muncii.
Standarde de asigurarea calitatii.
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Obligativitatea asigurarii personalului de executie cu informatii privind calificarea si pregatirea profesionala, considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.Responsabilul tehnic cu executia lucrarilor, responsabilul cu calitatea si responsabilul cu securitatea si siguranta muncii; asigurarea (in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a tipurilor de echipamente, utilaje, mijloace de transport, alte mijloace fixe si dotari , considerate a fi strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Copie dupa Certificatul de atestare a sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii certificat de un organism acreditat.Declaratie pe proprie raspundere ca aplica, la executia lucrarilor, legislatia de protectie a mediului, in vigoare, in care sa se mentioneze ca la realizarea lucrarilor se vor avea in vedere urmatoarele aspecte: - utilizarea materialelor cu impact minim asupra mediului(exemplu de material utilizat);
- modul de depozitare si gestionarea materialelor pe timpul desfasurarii lucrarilor( exemplu de depozitare si transport);
- colectarea, depozitarea si transportul materialelor rezultate la lucrari- prevenirea poluarii accidentale a solului si luarea masurilor care se impun cand aceasta se produce.- procesul de realizare a lucrarilor siperioada de utilizare, sa nu aiba un impact semnificativ asupra mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termenul de executie
10%
Descriere:
3.
durata garantiei acordata lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau numerar la casierie, cod fiscal 3372882, cont RO20TREZ1165006XXX000266.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 11:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local din Sediul Primariei Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoana cu un singur insotitor si vor avea imputernicire si copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): w.w.w.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.62, Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/216.321, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei municipiului Botosani
Adresa postala: str. Postei nr.2 , Localitatea: Botosani, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710273, Romania, Tel.0231/511.712, Fax: 0321/531.595, Adresa internet (URL): primariabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2008 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer