Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de Reabilitare si modernizare ambulatoriul Corp F Hidroterapie al Spitalului Clinic de Recuperare, Cluj Napoca


Anunt de participare numarul 81706/07.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: ALIN TISE, Tel.0264503300, In atentia: Alexandru Cretu, Email: [email protected], Fax: 0264503300, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de Reabilitare si modernizare ambulatoriul Corp F Hidroterapie al Spitalului Clinic de Recuperare, Cluj Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Clinic de Recuperare Cluj-Napoca, str. Viilor nr. 46-50
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii si instalatii, care implica transformari structurale, inlocuire tamplarie, inlocuire pardoseli, zugraveli, vopsitorii, inlocuire instalatii sanitare, termice, electrice. Sarpante.Se vor executa urmatoarele lucrari principale: Amenajari interioare (demolare pereti portanti si pereti neportanti 97mc; desfacere tencuieli interioare 1534mp; desfacere tencuieli la tavane 1101mp; desfacere placaje faianta si gresie 406 mp; Amenajari exterioare (desfacere tencuieli exterioare 1067mp; tencuiala decorativa 1067 mp Sarpanta din lemn de rasinoase 840 mp; astereala 940 mp; invelit. tabla zincata 940 mp; ignifugare lemn pe supraf. protej. 3050 mp; Jgheaburi si burlane; Instalatii sanitare, Instalatii termice; Instalatii de ventilatie; Instalatii electrice; Retele de canalizare exterioare; Instalatii de abur tehnologic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii si instalatii, care implica transformari structurale, inlocuire tamplarie, inlocuire pardoseli, zugraveli, vopsitorii, inlocuire instalatii sanitare, termice, electrice. Sarpante.Se vor executa urmatoarele lucrari principale: Amenajari interioare (demolare pereti portanti si pereti neportanti 97mc; desfacere tencuieli interioare 1534mp; desfacere tencuieli la tavane 1101mp; desfacere placaje faianta si gresie 406 mp; Amenajari exterioare (desfacere tencuieli exterioare 1067mp; tencuiala decorativa 1067 mp Sarpanta din lemn de rasinoase 840 mp; astereala 940 mp; invelit. tabla zincata 940 mp; ignifugare lemn pe supraf. protej. 3050 mp; Jgheaburi si burlane; Instalatii sanitare, Instalatii termice; Instalatii de ventilatie; Instalatii electrice; Retele de canalizare exterioare; Instalatii de abur tehnologic.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 166, 829RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara, Suma: 80.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din Suma Contractuala Acceptata, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect priorit.strateg.POR Axa prioritara 3-Dom.interventie 3.1.Finantarea prin POR: Fondul European De Dezv.Reg.85, 0%, bugetul central de stat 13%, buget propriu 2%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului ;Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;Nivele minime solicitate
Ofertantii trebuie sa aiba efectuataplataimpozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara2.Cifra de afaceri medie anuala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 12.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrari in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada cu recomandari si contracte impreuna cu procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, ca a incheiat, in ultimii 5 ani, unul sau maxim 3 contracte de lucrari de natura similara astfel: Valoarea contractului de lucrari trebuie sa fie de minim 1.250.000 LEI in cazul unui singur contract sau de minim 2.000.000 LEI in cazul a trei contracte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9536/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S81-116508 din 28.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2009 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic POR Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale -Dom.major interventie 3.1."Reabilitarea/Modernizarea/Echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj,
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/434057, Email: [email protected], Fax: 0264/596110, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Tel.0264-503360, Email: [email protected], Fax: 0264-503360, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer