Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare si modernizare drumuri si poduri locale Pucioasa - proiect SMIS 15330


Anunt de participare numarul 133835/13.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PUCIOASA
Adresa postala: Pucioasa, str. Fantanelor, nr.7, Localitatea: Pucioasa, Cod postal: 135400, Romania, Punct(e) de contact: Mangalagiu Adrian - tel. +40.732.142.540, email: [email protected], Tel. +40 245232277, Email: [email protected], Fax: +40 245232276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare si modernizare drumuri si poduri locale Pucioasa- proiect SMIS 15330
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Pucioasa, Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si modernizare drumuri si poduri locale din cadrul proiectului "Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa - reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa" cod SMIS 15330
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia de lucrari de reabilitare si modernizare din cadrul proiectului "Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa - reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa" cod SMIS 15330 - aproximativ 21 km drumuri si 2 poduri, conform Caietului de sarcini si listelor de cantitati anexate la documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 596, 751RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 500.000, 00 lei.Perioada de valabilitate: cel putin120 zile de la data depunerii ofertelor.Mod de constituire: conform prevederi HG 925/2006, prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Contul pentru viramentul bancar este RO30TREZ2755006XXX000025, deschis la Trezoreria Pucioasa, beneficiar Orasul Pucioasa, Cod de Identificare Fiscala 4280302.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse la deschidere (conf. prevederilor art. 33 din H.G. 925/2006).In cazul in care ofertantul este din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul asocierilor, avand in vedere Legea nr. 346/2004, operatorii economici beneficiaza de reducerea de 50% pentru garantia pentru participare solicitata in documentatia de atribuire, daca grupurile de operatori economici care depun oferta comuna sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine; se vor prezenta documente care dovedesc incadrarea in categoria IMM/urilor, in conformitate cu Legea 346/2004.In cazul asocierilor, garantia de participareva fi constituita de liderul asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in situatiile prevazute de HG 925/2006.Autoritatea contractanta va restitui garantia pentru participare conform prevederilor HG 925/2006.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila. Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate trebuie sa acopere si perioada de garantie acordata lucrarii;b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, conform prevederilor HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie - conform prevederilor HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat prin POR 2007-2013, Axa 5.2 astfel: - FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %- Bugetul national-13%- Bugetul local Pucioasa: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Completare Formular 3 ? declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art. 69^1
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Cerinte minime de calificare- se va completa o declaratie pe propria raspundere ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 31
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt:
Badau Danut ? Primarul Orasului Pucioasa
Sirboiu Adriana ? Director Economic
Mangalagiu Adrian ? Inspector Programe europene, achizitii
Damian Valeriu - Inspector Programe europene, achizitii
In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii. In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert prinvind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, conform prevederilor art. 19 si 20 din Legea 279-2011.
Cerinta nr. 3 Participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-se va completa certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAP; Formularul 3^2.
Cerinta nr. 4
Eligibilitate, Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Completarea Declaratiei privind eligibilitateaFormular 1-Completare Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
-Cazier fiscal al societatii ? original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul
-Cazier judiciar al ofertantului ? original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul
Cerinta nr. 5 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Prezentare declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 , cu modificarile si completarile ulterioare Formular 2
Cerinta nr. 6 Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoanele juridice romanetrebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local emis pentru sediul social cat si pentru toate punctele de lucru ? original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul.
- Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul.
Ofertantii care prezinta certificate fiscale cu datorii vor fi exclusi din cadrul procedurii.
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate in original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana, daca este cazul. Deasemenea, din certificatele prezentate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertantii care prin certificatele depuse nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata in prezenta documentatie, vor fi exclusi din procedura de achizitie.
Nota:
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor. Cerinta nr. 1 Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii a drumurilor si constructia de poduri
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
a. Persoane juridice romane:
Cerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC-? original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul
Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii de achizitie publica;
- in obiectele de activitate al ofertantului sunt cuprinse activitati ca lucrari de constructii a drumurilor si constructia de poduri;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;b. Persoane juridice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.
Persoane juridice/fizice straine trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism ablitat in tara in care ofertantul este rezident, sa execute lucrari de drumuri si poduri.
Ofertantului declarat castigator i se va solicita prezentarea certificatului constatatorin original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri
- Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii trei ani sa fie de minim 52.000.000, 00 lei fara TVA.
Capacitatea financiara
Cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 3 luni, dar nu mai putin de 3.200.000, 00 lei fara TVA si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte.
Cerinta nr. 3
Angajament ferm privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici ? daca este cazul
Cerinta nr. 4
Angajament privind asigurarile :
Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare va avea obligatia ca in termen de 10 zile de la semnarea contractului de lucrari, sa faca dovada asigurarii lucrarilor, utilajelor si a personalului implicat in executarea lucrarilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Principalele lucrari din ultimii 5 ani si Experienta similara
Ofertantul are lucrari executate si duse la bun
sfarsit in ultimii 5 ani de activitate (socotiti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) in cadrul a maxim 4 contracte similare (lucrari de drumuri si/sau poduri) a caror valoare insumata sa fie de minim26.000.000, 00 lei, fara TVA
Cerinta nr. 2
Lucrari in derulare
Cerinta nr. 3
a.Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
b.Capacitatea profesionala si asigurarea de experti cheie
Personal minim solicitat:
I. Coordonator de proiect
II. Coordonator de proiect adjunct
III. Persoana responsabila cu asigurarea calitatiiIV. Sef de santierV. Resposabil tehnic cu executiaVI. Responsabil protectia muncii, autorizat conform legii
Cerinta nr. 4
Experienta personal minim solicitat:
I. Coordonatorul de proiect - Diploma de Inginer, licentiat al unei Facultati de Constructii, certificare - manager de proiect
Experienta profesionala generala: minim 5 (cinci)aniexperienta profesionala in domeniul drumuri/poduri in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructiisi/saumanagementde proiect / contract si/sau proiectare.Experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiecte/contracte de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara. Se considera contracte similare ca fiind cele de executie strazi, drumuri judetene/nationale, autostrazi sau drumuri expres.
Cerinta nr. 5
Experienta personal minim solicitat:
II. Coordonator de proiect adjunct - Diploma de Inginer, licentiat al unei Facultati de Constructii, certificare - manager de proiect;
Experienta profesionala generala: minim 5 (ani) ani experienta profesionala in domeniul drumurilor (autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene si strazi in localitati urbane) in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.
Experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiecte/contracte de lucrari in care sa fi activat cel putin pe o pozitie similara. Se considera contracte similare ca fiind cele de executie strazi, drumuri judetene/nationale, autostrazi sau drumuri expres.
Cerinta nr. 6
Experienta personal minim solicitat:
III. Persoana responsabila cu asigurarea calitatii - Diploma de Inginer, licentiat al unei Facultati de Constructii,
Experienta profesionala generala: minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul drumurilor (autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene si strazi in localitatiurbane) in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.
Experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiecte/contracte de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara. Se considera contracte similare ca fiind cele de executie strazi, drumuri judetene/nationale, autostrazi sau drumuri expres.
Cerinta nr. 7
Experienta personal minim solicitat:
IV. Sef de santier - Diploma de Inginer, licentiat al unei Facultati de Constructii.Experienta profesionala generala: minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul drumurilor (autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene si strazi in localitati urbane) in activitatilede: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.Experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiecte/contracte de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara. Se considera contracte similare ca fiind cele de executie strazi, drumuri judetene/nationale, autostrazi sau drumuri expres.
Cerinta nr. 8
Experienta personal minim solicitat:
V. Resposabil tehnic cu executia - Diploma de Inginer, licentiat al unei Facultati de Constructii, Certificat si legitimatie RTE valabila de data depunerii ofertelor;
Experienta profesionala generala: in domeniul drumurilor (autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene si strazi in localitati urbane) in activitatilede: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.
Cerinta nr. 9
Experienta personal minim solicitat:
VI. Responsabil protectia muncii, autorizat conform legii - Absolvent studii superioare, Certificare - inspector protectia muncii recunoscuta de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Experienta profesionala generala in domeniul drumurilor (autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene si strazi in localitati urbane) in activitatilede: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.
Cerinta nr. 10
Dotarile specifice :
- Statie/statii de asfalt cu o capacitate totala de min 160 t/h.
- Autobetoniera/autobetoniere ? min 9 mc capacitate totala
- Repartizator-finisor mixturi asfaltice ? min. 1 buc
- Freza ? min. 1 buc
- Perie mecanica ? min. 1 buc
- Instalatie aplicare emulsie ? min 1 buc
- Compactor pneuri ? min 1 buc
- Compactori lis-lis ? min 1 buc
- Compactor terasamente ? min 1 buc
- Autogreder ? min 1 buc
- Excavator ? min 1 buc
- Incarcator frontal ? min 1 buc
- Buldozer ? min 1 buc
- Buldoexcavator ? min 2 buc
- Autotractor + Semiremorca (Trailer) ? min 1 buc
- Masina marcaj ? min 1 buc
- Autobasculante ? capacitate totala de incarcare min. 160 t
- Automacara 30 t sau superior ? min 1 buc
- Laborator autorizat de gradul II ? min 1 buc
Cerinta nr. 11
Informatii privind subcontractanti/asociati
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
Cerinta nr. 12
Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici ? daca este cazul
Cerinta nr. 1
Standardele de asigurare a calitatii:
Certificat pentru managementulcalitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, similar cu obiectul prezentei achizitii, sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent
Cerinta nr. 2
a.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata contractului de lucrari;
b.Masurile de protectie a mediului:
Certificat pentru management de mediu in conformitate cuISO 14001 sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii, sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent, la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia acordata lucrarilor
20%
Descriere: Durata perioadei de garantie acordata lucrarilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare;
- reprezentantii ofertantilor;
- reprezentantii UCVAP (dupa caz);
- alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta (dupa caz expertii cooptati);
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul face parte din proiectul finantat POR 2007 - 2013, Axa Prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul Major de Interventie 5.2 - Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterii calitatii serviciilor turistice, conform Contractului de finantare nr. 1966/29.07.2011.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Detalii privind aplicarea factorilor de atribuire: 1.Pretul Ofertei ? maxim 80 de puncte astfel : a) pentru pretul minim ofertat care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n;pret (n) = pretul ofertei n;punctaj maxim = 80, punctajul pentru pretul minim, conform pct. a)2.Perioada de garantie acordata lucrarilor ? maxim 20 de puncte, dupa cum urmeaza: 2.a. Garantia acordata drumurilor ? maxim 10 punctePentru o durata egala sau mai mare de 97 luni: 10 punctePentru o durata cuprinsa intre 73 si 96 luni: 7, 5 punctePentru o durata cuprinsa intre 49 si 72 luni: 5 punctePentru o durata cuprinsa intre 25 si 48 luni: 2, 5 punctePentru o durata mai mica sau egala cu 24 luni: 0 puncte2.b. Garantia acordata podurilor ? maxim 10 punctePentru o durata egala sau mai mare de 145 luni: 10 punctePentru o durata cuprinsa intre 109 si 144 luni: 7, 5 punctePentru o durata cuprinsa intre 73 si 108 luni: 5 punctePentru o durata cuprinsa intre 37 si 72 luni: 2, 5 punctePentru o durata mai mica sau egala cu 36 luni: 0 punctePunctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie acordata lucrarilor? se obtine prin insumarea punctajelor obtinute la subpunctele a si b.Punctajul final al ofertei va fi obtinut prin insumarea punctajelor obtinute la cei 2 factori de evaluare mentionati.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal, va fi desemnata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut. Daca si in acest caz ofertele nu pot fi departajate (au preturi egale), Autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza, in cadrul clarificarilor, reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune atat la CNSC cat si la AC, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Unitatii Administrativ Teritoriale Orasul Pucioasa
Adresa postala: Str. Fantanelor nr. 7, Pucioasa, Judetul Dambovita, Localitatea: Pucioasa, Cod postal: 135400, Romania, Tel. +40 245/232277, Email: [email protected], Fax: +40 245/232276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer