Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare si modernizare drumuri si poduri locale din cadrul proiectului ?Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa ? reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa? ? cod SMIS 15330


Anunt de participare numarul 140034/30.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PUCIOASA
Adresa postala: Pucioasa, str. Fantanelor, nr.7, Localitatea: Pucioasa, Cod postal: 135400, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel. +40 245232277, In atentia: Mangalagiu Adrian, Email: [email protected], Fax: +40 245232276, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare si modernizare drumuri si poduri locale din cadrulproiectului ?Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa ? reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa? ? cod SMIS 15330
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Pucioasa, Judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de reabilitare si modernizare din cadrulproiectului ?Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa ? Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa? conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Se preconizeaza reabilitarea/modernizarea a 20 de strazi locale din orasul Pucioasa, in lungime totala de circa 21930 metri, precum si reabilitarea a 2 poduri din orasul Pucioasa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de reabilitare si modernizare din cadrulproiectului ?Dezvoltarea zonei turistice Pucioasa ? Reabilitare si modernizare drumuri de interes local in statiunea turistica Pucioasa? conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Se preconizeaza reabilitarea/modernizarea a 20 de strazi locale din orasul Pucioasa, in lungime totala de circa 21930 metri, precum si reabilitarea a 2 poduri din orasul Pucioasa.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 596, 751RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :500.000, 00 lei. Echivalenta lei-alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data de 19.12.2012.In cazul in care sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, se va depune Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM - original (Formular 29, completat dupa cum este cazul), iar cuantumul garantiei de participare va fi de 250.000 lei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (se poate folosi modelul din Formular 30).b) ordin de plata, in contul RO30TREZ2755006XXX000025, deschis la Trezoreria Pucioasa, beneficiar Orasul Pucioasa, cod de identificare fiscala 4280302.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiiPerioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor atrage respingerea ofertei, fiind considerata inacceptabila.In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit c din OUG 34/2006. Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara (se poate folosi modelul din Formular 31).2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-asigurarede garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011.Nota: Perioada de garantie acordata lucrarilor, prezentata in cadrul propunerii tehnice, va fi corelata cu durata de valabilitate a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat prin POR 2007-2013, Axa 5.2 astfel: - FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regionala): 85 %- Bugetul national: 13%- Bugetul local Pucioasa: 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006
a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1) ? original.
b) Se va prezenta Cazier fiscal ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
c) Se va prezenta Cazier judiciar ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2) - original.
b) Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
b1) Persoanele juridice romaneTrebuie sa prezinte:
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru implicate in executarea contractului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice), emis atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru implicate in executarea contractului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Din Certificatele mentionate trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte.
b2) Persoanele juridice straine:
Trebuie sa prezinte: orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respective, prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificatele mentionate trebuie sa reflecte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se accepta si datorii esalonate, conform legii.
In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert prinvind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator, insa numai in ceea ce priveste lit. a, c^1 si d de la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Cerinta nr. 3Calitatea de participant la proceduraa) Se va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3) ? original.
In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.Cerinta nr. 4Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
a) Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 4) ? original.
Numele persoanelor cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, Orasul Pucioasa (Primaria Orasului Pucioasa) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: 1. persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Badau Danut - primar, Catana Elena ? secretarul orasului Pucioasa, Bajean Daniel, Sirboiu Adriana, Mangalagiu Adrian, Sala Mihaela Lucretia si Damian Valeriu.
2. persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica
Membrii consiliului local Pucioasa: Ana Maria ? viceprimar, Badescu Gheorghe, Avanu Cristian Mihail, Butca Dragos, Ancuta Adriana, Barbu Adrian, Grosu Gabriel Mihail, Burlan Filoftia, Mircea Daniela Elena, Madaran Constantin, Popa Constantin Tiberiu, Foamete Radu Gabriel, Veverita Gheorghe Ion, Carstoiu Mihail, Iordanescu Victoria, Gorgon Gheorghe Cosmin, Pop Aurel
In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Cerinta nr. 5Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
a) Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formular 5) - original. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba dreptul legal de a desfasura activitatile care fac obiectului contractului ce va fi atribuit.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN sau codul corespondent aplicabil in tara in care ofertantul este rezident, iar ofertantul nu trebuie sa se afle in procedura de insolventa sau incapacitate de plata.
a) Persoanele juridice romaneTrebuie sa prezinte: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel putin 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Din documentul/documentele prezentate trebuie sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al operatorului economic, precum si faptul canu sunt inscrise mentiuni cu privire privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.b) Persoanele juridice straine:
Trebuie sa prezinte: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, cu cel putin 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din documentul/documentele prezentate trebuie sa rezulte obiectul/obiectele de activitate al operatorului economic, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii.In cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert prinvind sustinerea, aceasta cerinta trebuie indeplinita si de tertul sustinator.Nota:
In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri
Valoarea medie a cifrei de afaceri globale anuale din anii 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie de minim 52.000.000, 00 lei.
Se vor prezenta :
a) Fisa de informatii generale (Formular 6)
b) Bilanturile contabile la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, in situatia in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau documente echivalente, inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este resident, din care sa rezulte cifra de afaceri anuala.
In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul in care capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici asociati este sustinuta de un tert, tertul sustinator va prezenta si documentele solicitate mai sus.
Cerinta nr. 2
Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati ? daca este cazul.
Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui Angajament privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 7), inclusiv Anexa la Formular 7: Declaratie tert sustinator economic si financiar, instrument juridic, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia contractantului resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11?1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a, c1 si dsi ale art. 69?1 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ania) Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 8).b) Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru contractele care vor fi luate in considerare pentru indeplinirea cerintei.Aceasta lista trebuie sa fie insotita de celputin un document prin care sa se confirme executarea de lucrari de drumuri si/sau poduri, executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, in valoare de minim 26.000.000, 00 lei, fara TVA.c) Se va prezenta Formular 9 - Experienta similara, pentru contractul/contractele prezentate ca experienta similara;In cazul unei oferte comune cerinta poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul in care capacitatea tehnica este sustinuta de un tert, acesta va prezenta si documentele solicitate mai sus.
Cerinta nr. 2
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
Personal minim solicitat (experti cheie):
1. Coordonator de proiect (lucrare)
2. Responsabil privind asigurarea controlului calitatii3. Sef de santier4. Responsabil tehnic cu executia5. Responsabil securitate si sanatate in muncaSe vor prezenta: a) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formular 10);
b) Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract (Formular 11);
O persoana nu poate fi desemnata ca expert cheie pentru doua pozitii.
Cerintele pentru fiecare expert in parte vor fi solicitate separat.
In cazul unei asocieri, Formularul 10 se va completa de catre fiecare asoc
Cerinta nr. 3
Coordonator de proiect (lucrare)
Cerinte minimale:
- studii superioare
- certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale
- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.)
Se vor prezenta :
a) Angajament de participare (Formular 12);
b) CV, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate;
c) diploma studii;
d) document care atesta certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale;
e) document doveditor privind experienta profesionala specifica.
Cerinta nr. 4
Responsabil privind asigurarea controlului calitatiiCerinte minimale:
- studii superioare
- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara
Se vor prezenta :
a) Angajament de participare (Formular 12);
b) CV, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate;
c) diploma studii;
d) document doveditor privind experienta profesionala specifica.
Cerinta nr. 5
Sef de santierCerinte minimale:
- studii superioare in domeniul constructii
- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari de drumuri si/sau poduri in care sa fi activat pe o pozitie similara
Se vor prezenta :
a) Angajament de participare (Formular 12);
b) CV, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate;
c) diploma studii;
d) document doveditor privind experienta profesionala specifica.
Cerinta nr. 6
Resposabil tehnic cu executiaCerinte minimale:
- sa fie atestat de catre organismul abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul drumuri si poduri
Se vor prezenta :
a) Angajament de participare (Formular 12);
b) CV, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate;
c) atestat ca Responsabil tehnic cu executia, pentru domeniul drumuri si poduri, eliberat de catre organismul abilitat
Cerinta nr. 7
Responsabil securitate si sanatate in muncaCerinte minimale:
- certificare Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR 226303, 325724 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale
SAU
- certificare Specialist in sanatate si securitate in munca COR 226302 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale
Se vor prezenta :
a) Angajament de participare (Formular 12);
b) CV, din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelor solicitate;
c) document care atesta certificare Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR 226303, 325724 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale sau document care atesta certificare Specialist in sanatate si securitate in munca COR 226302 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale
Cerinta nr. 8
Prezentare Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari (Formular 14);
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta nr. 9
Informatii privind partea din contractpe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezeSe vor prezenta:
a) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora (Formular 15) si Lista cu subcontractantii (Anexa la Formular 15)
b) Acordul/Acordurile de subcontractare (Formular 16)Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.
Cerinta nr. 10
Informatii privind asociatii
Se vor prezenta :
a) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora (Formularul 17)
b) Acordul de asociere (Formular 18)
In cazul unei asocierila care participa mai multi operatori economici, inainte de semnarea contractului, se va prezenta contractul de asociere in original.
Cerinta nr. 11
Angajament ferm privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici asociati ? daca este cazul.
Se va prezenta:
- Angajament privind sustinerea tehnica privind experienta similara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 19), inclusiv Anexa la Formular 19.si/sau
- Angajament privind sustinerea profesionala a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 20), inclusiv Anexa la Formular 20.si/sau
- Angajament privind sustinerea tehnica a ofertantului /grupului de operatori economici asociati (Formular 21), inclusiv Anexa la Formular 21.Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a, c1 si dsi ale art. 69?1 din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a managementului calitatii:
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standarde europene relevante (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent), certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru activitatile care fac obiectul contractului.Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene.
Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiva fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat
In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati.
Cerinta nr. 2Standarde privind asigurarea protectiei mediului: Ofertantultrebuiesaaibaimplementatun standard de asigurare a sistemului de management de mediu, in conformitate cu (raportat la) standardele de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent), pentru activitatile care fac obiectul contractului. Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene.Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificare independent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiva fost implementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberatIn cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare dintre asociati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2012/S53-086192din16.03.2012
Numarul anuntului in JO: 2012/S111-183385din08.06.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; observatorii UCVAP, daca e cazul: ; reprezentantii autorizati ai ofertantilor; alte persoane autorizate de autoritatea contractanta, daca e cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract in cadrul proiectului SMIS 15330, finantat prin POR 2007-2013.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care au ofertat acelasi pret, clasamentul final se va face prin reofertare, autoritatea contractanta solicitand ofertantilor in cauza reofertarea propunerii financiare in plicuri inchise si sigilate.2. Preturile prezentate in cadrul propunerii financiare vor fi considerate ferm exprimate si nu vor putea fi ajustate sau modificate pe tot parcursul derularii contractelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune la CNSC, cat si la sediul Autoritatii Contractante, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Unitatii Administrativ Teritoriale Orasul Pucioasa
Adresa postala: Str. Fantanelor nr. 7, Localitatea: Pucioasa, Cod postal: 135400, Romania, Tel. +40 245232277, Email: [email protected], Fax: +40 245232276
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer