Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare si modernizare infrastructura stradala in Municipiul Sacele


Anunt de participare numarul 75531/14.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sacele
Adresa postala: P-ta Libertatii Nr. 17, Localitatea: Sacele, Cod postal: 505600, Romania, Punct(e) de contact: Irina Filip, Tel.0268276164, Email: [email protected], Fax: 0268273091, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare si modernizare infrastructura stradala in Municipiul Sacele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Sacele
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 19, 600, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si modernizare infrastructura stradala in Municipiul Sacele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 19, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara (garantia de participare) 200.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare(daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local.- certificatele trebuie sa ateste ca societatea nuse inregistreaza cu debite la bugetulde stat saubugetul local, original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.
- Certificatul de inregistrare/ certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului de pe linga Camera de Comert si Industrie nationala sau Teritoriala cu extras din documentelede constituireale societatiisau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate executarea lucrarilor.
- Certificat unic de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale prezentare formular B2 conform O.U.G. 34/2006
Bilant contabil pozitivla data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente.
-2.Scrisoare de confort bancar in valoare de minim1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara , cu obligativitatea prezentarii a cel putin 3 contracte similare din care minim un contract de 2.000.000leiDeclaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, care este strict necesar pt indeplinirea contractuluiRecomandari din partea altor beneficiari carora le-a prestat o lucrare similara (se vor prezenta cel putin doua recomandari cu viza Inspectoratului de Stat in Constructii).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de asolicitain perioada de evaluare a ofertelor, de la alti beneficiari informatii privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge ofertantii care nu si-au indeplinit corespunzator sau in termenele stabilite, obligatiile contractuale fata de alti beneficiari.Conditii de munca si de protectia muncii. La elaborarea ofertei se va tine cont de regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii. Informatii detaliate se pot obtine de la Inspectoratul Teritorial de Munca. (se va completa Anexa 2)Lista principalelorlucrari in ultimii5 aniDosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor si programul calitatii avizat de specialisti sau de organisme abilitate in acest sens.
ISO 9001; ISO 14001: OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Timpde mobilizare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2009 10:00
Locul: Primaria Mun. Sacele P-ta Libertatii Nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane cu imputernicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI SACELE
Adresa postala: P-TA LIBERTATII NR. 17, Localitatea: SACELE, Cod postal: 505600, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer