Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare si modernizare retea de strazi urbane in Municipiul Falticeni, judetul Suceava.


Anunt de participare numarul 76448/29.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Falticeni
Adresa postala: str. Republicii, nr. 13, Localitatea: Falticeni, Cod postal: 725200, Romania, Punct(e) de contact: Vasile-Iulian Morosanu, Tel.0230/542056, Email: [email protected], Fax: 0230/544942, Adresa internet (URL): www.falticeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare si modernizare retea de strazi urbane in Municipiul Falticeni, judetul Suceava.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Strazi, Municipiul Falticeni, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul Contractului: Lucrari de reabilitare si modernizarea 15244 km de strazi urbane in municipiul Falticeni Conformvolumelor Caiete de Sarcini, Liste de cantitati, Planse. Principalele lucrari sunt: .* reabilitarea si modernizarea a 3049 km de strazi urbane de categoria I, strazi magistrale (3 dintre strazile propuse spre interventie prin proiect: strada Republicii 705 ml, Armatei 1285 ml, Tudor Vladimirescu 1059 ml) care asigura preluarea fluxurilor majore ale orasului pe directia drumului national DN2 (E85) ce traverseaza orasul sau pe directia principala de legatura cu acest drum.* reabilitarea si modernizarea a 9628 km de strazi urbane de categoria II, strazi de legatura ( 7 dintre strazile propuse spre interventie prin proiect: strada Botosanilor - 360 ml, strada Plesesti Gane - 3520ml, strada Ion Creanga - 2200 ml, strada Buciumeni - 505 ml, strada Mihai Eminescu - 980ml, strada Plutonier Ghinita - 1863ml, strada Plugari 200ml), care asigura circulatia majora intre zonele functionale si de locuit ale municipiului Falticeni;
* reabilitarea si modernizarea a 2567 km de strazi urbane de categoria III, strazi colectoare (3 dintre strazile propuse spre interventie prin proiect: strada Dumbrava Minunata 995ml, strada Mihail Sadoveanu 902ml si strada Caporal Popescu - 670ml), care preiau fluxurile de trafic din zonele functionale si le dirijeaza spre strazile de legatura sau magistrale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare si modernizarea 15244 km de strazi urbane in municipiul Falticeni conform:
1.reabilitarea si modernizarea a 3049 km de strazi urbane de categoria I, strazi magistrale
2.reabilitarea si modernizarea a 9628 km de strazi urbane de categoria II, strazi de legatura3.reabilitarea si modernizarea a 2567 km de strazi urbane de categoria III, strazi colectoare
Valoarea estimata fara TVA: 13, 934, 930.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 278698 lei.Garantia de buna executie va fi in procent de 10% din valoarea totala a contractului, fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de fin.: 1.P.O.R. 2007-2013; Axa 2; D.M.I. 2.1..2. Buget Local, 3.Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.decl. eligibilit.; 2.decl. de neincadrare art. 181; 3. decl. priv. calit. de participant la procedura; 4.Certif. constatator (fiscal) privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; 5.Certif. constatator (fiscal) privind indeplinirea oblig. exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contrib. de asig. sociale la bugetul general consolidat; 6.Certif. de inregistrare CUI; 7.Certif. constat. ORC, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor pt.activitati similare cu cele care fac ob. achizitiei; 8.Pt. pers. juridice straine: Doc. justif. care dovedesc o forma de inreg. ca p.j. sau de inreg./certif. a afilierii profesionale, cf. prev. legale din tara rezidenta a ofertantului; 9.Ofertantii vor prez.o declaratie pe prop.raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pt.:
a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania.
b. inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.decl. cifrei medii de afaceri din constructiide drumuri/strazi pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2006, 2007, 2008); 2.Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pentru anii 2006, 2007, 2008 de minim 35.000.000 lei 3.Ofertantul va depune copie dupa paginile relevante din certificatele de plata (facturi), pentru lucrari similare obiectului contractului, pentru a justifica cifra de afaceri.4.Ofertantul va prezenta bilantul contabil si anexele la acesta la 31.12.2008; 5.Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma 11.844.691 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cerinte min. personal: o pers. responsabila tehnic cu executia (1R.T.E.) autorizata, cu vechime min.3 ani si angajat al ofertantului (de prezentat copie legalizata dupa autoriz. si dupa cartea de munca) o pers. autorizata responsabila cu controlul calitatii (1 CQ), vechime min.3 ani ( de prezentata copie legalizata dupa autorizatie si dupa cartea de munca) un sef punct lucru angajat al ofertantului cu minim 3 ani vechime (de prezentat copie legalizata dupa cartea de munca) 2.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului (de exemplu : statii de asfalt fixe / mobile ; pentru cele fixe se va specifica distanta fata de amplasamentul lucrarii) 3. Ofertantul sa faca dovada (cu copie dupa autorizatia de atestare) ca detine laborator drumuri atestat de grad 2 4.Propunerea va fi insotita de un grafic de executie insotit de esalonarea resurselor alocate realizarii lucrarilor 5.Executarea si finalizarea unui contract de executie lucrari similare, in ultimii 5 ani, cu o valoare de minim 4.000.000 lei fara tva. 6.certificare ISO 9001/2001 sau echivalent, certificate pentru executie lucrari drumuri si poduri. 7.certificare ISO 14001/2005 pentru lucrari de executie drumuri si poduri sau echivalent. 8.certificare ISO 18001/2008 OHSAS privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale. (nu se accepta in curs de implementare)- vechiul ISO 18001/2004 este acceptat cu conditia sa fie in perioada de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9065/24.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2009 11:00
Locul: Primaria Mun. Falticeni, str. Republicii, nr. 13, sala de sedinte "Iorgu Radu"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0230215383, Email: [email protected], Fax: 0230215383, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230215383, Adresa internet (URL): www.curteadeapel.suceava.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre operatorul economic despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Municipiului Falticeni
Adresa postala: strada Republicii, nr. 13, Localitatea: Falticeni, Cod postal: 725200, Romania, Tel.0230542056, Fax: 0230544942, Adresa internet (URL): [email protected] .
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2009 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer