Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare si modernizare strazi , in municipiul Turda si orasul Singeorz-Bai


Anunt de participare numarul 105506/07.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINGEORZ-BAI (PRIMARIA ORASULUI SINGEORZ-BAI)
Adresa postala:  SINGEORZ-BAI, str.Izvoarelor nr.2, jud. B-N, Localitatea:  Sangeorz-Bai, Cod postal:  425300, Romania, Punct(e) de contact:  VICTORAS POPA, Tel. 0263370872, Email:  [email protected], Fax:  0263370749, Adresa internet (URL):  -, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare si modernizare strazi , in municipiul Turda si orasul Singeorz-Bai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Turda(baile Turda) si orasul Singeorz-Bai
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si modernizare strazi , in municipiul Turda si orasul Singeorz-Bai
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 strazi municipiul Turda, 11 strazi orasul Singeorz-Bai si parcari in ambele locatii
Valoarea estimata fara TVA: 37, 196, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 500.000 lei ; garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR-Axa 5; DMI 5.2 si fonduri de la bugetele locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ? formular 5
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -formularul 6
3.Cretificate privind plata impozitelor si taxelor de stat si locale
4.Certificat constatator emis de ORC de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala
5.Certificat de inregistrare CAEN 4211
6. Certificat de Atestareemis de Asociatia Profesionala de Drumuri siPoduri din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale
- rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).
- scrisoare de bonitate din care sa rezulte asigurarea lichiditatilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani : min. 60.000.000 lei- Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca la data depunerii oferteiare acces la resurse reale negrevate de datorii, respectiv la linii de credit sau depozite confirmate de banci de peste 15.000.000 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii (pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 12.07.2010, respectiv 4, 2471lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari de reabilitare, modernizare drumuri executate in ultimii 5 ani
2.Experienta similara3.Lista dotarii cu utilaje specifice lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul contractului
4.Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale pentru ultimii 3 ani ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
5. ISO9001 sau echivalent; ISO 14001 sau echivalent; SR OHSAS 18001:2008ISO 27001 sau echivalent care atesta respectarea standardelor de securitateaInformatiei; SA 8000 sau echivalent care atesta respectarea standardelor deresponsabilitate sociala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract sau cel mult douacontracte de lucrari de drumuri finalizatecu ovaloare insumata egala sau mai mare decatvaloarea minima impusa de 35.000.000 lei (fara TVA).- Motocompresor aer mobil joasa presiune 4, 0-5, 9 mc/min- min 2 bucati; Excavator pe senile cu o cupa 0, 40-0, 70 mc- min 2 bucati;Autogreder175 CP - min 2 bucati; Buldozer 81-180 CP ? minim4 buc.;Compactor static 8-10 tf - min 2 bucati; Instalatie de preparatbalast stabilizat- min 2 bucati;Repartizator mixturi asfaltice cupalpator - min 2 bucati; Autogudronator : min 2 bucati; Masina de taiat rosturicudisc abraziv : min 4 bucati; Matura mecanica : min 2 bucati; Incarcator frontal pe pneuri pana 2, 6 -3, 9 mc ? min. 4 bucati ; Freza asfalt/beton Ciment - m min 2 bucati; Autobasculanta de 25-30 t cu prelata pentru transport mixturi ? min.8 bucati ;Autobetoniere - min 4 bucati; Autobasculante ? minim 8 bucati; Statie de asfaltminim 80 t/ora - min 2 bucati.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detinesau are contract de inchirierecu o statie situata la maxim 50 km fata de fiecare din cele 2 locatii ; Laboratoare autorizate minim gradul II in constructii - min 2 bucati; Compactor pe pneuri ? min 2 bucati ;Alte dotari specifice.- Sef santier ? inginer constructii, cu experienta in executia lucrarilor de drumuri, cu o experienta similara de cel putin 4 ani, pentru cel putin 3 lucrari finalizate- Responsabil tehnic cu executia ? inginer constructii, cu experienta in executia lucrarilor de drumuri, cu o experienta similara de cel putin 4 ani, pentru cel putin 3 lucrari, atestat MDRL- Responsabil C.Q. ? atestat I.S.C- Responsabil cu protectia muncii si PSI- Muncitori : pavatori-min 8 persoane / locatie ; betonisti ? min 4 muncitori / locatie ;asfaltatori ? min6 persoane-/ locatie ; muncitoride deservire -min. 8 persoane/ locatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9566/02.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2010 12:00
Locul: Primaria oras Singeorz-Bai, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Programul Operational Regional ? Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului - Domeniul Major de Interventie 5.2. Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere dimensiunea mare a documentatiei tehnice (partea desenata )aceasta poate fi procurata gratuit de la sediul Primariei Singeorz-Bai, pe suport DVD, pe baza uneisolicitariscrise adresata autoritatii contractante, incepand cu data publicarii anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  stradaStavropoleos, nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 021/ 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264 593865, Fax:  0264 059322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORAS SINGEORZ-BAI, compartiment Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Izvoarelor nr.2, Localitatea:  SINGEORZ-BAI, Cod postal:  425300, Romania, Tel. 0263 370 872, Email:  [email protected], Fax:  0263 370 749
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2010 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer