Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare sisteme rutiere: Str. Valea Boteni,Str. Aleea Baiut,Str. Topolovat,Str. Valea Cibinului,Str. Intr. Cimpoiului,Str. Violetelor,Str. Agnita


Anunt de participare numarul 103722/12.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala:  Aleea Bistra nr. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061545, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dumitru, Tel. 0215271676, Email:  [email protected], Fax:  0215271674
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare sisteme rutiere: Str. Valea Boteni, Str. Aleea Baiut, Str. Topolovat, Str. Valea Cibinului, Str. Intr. Cimpoiului, Str. Violetelor, Str. Agnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare sisteme rutiere: Str. Valea Boteni, Str. Aleea Baiut, Str.Topolovat, Str. Valea Cibinului, Str. Intr. Cimpoiului, Str. Violetelor, Str. Agnita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare sisteme rutiere: Str. Valea Boteni, Str. Aleea Baiut, Str. Topolovat, Str. Cibinului, Str. Intr. Cimpoiului, Str. Violetelor, Str. Agnita
Valoarea estimata fara TVA: 7, 569, 466RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 150000 lei(scrisoare de garantie bancara/virament bancar/instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari)(conf HG925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Istoricul litigiilor;Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata restante catre bugetul de stat, certificat taxe locale, cazier fiscal, cazier judiciar, decl. pe proprie raspundere insotita de o adeverinta sau document echivalent emis de o entitate bancara prin care ofertantul sa confirme ca nu este inregistrat cu incidente de plata;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;Copie certificat inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009)sa fie de minim 15000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant a cel mult doua contracte similare de executie lucrari finalizate, a caror valoare cumulata sa fie de minim 7500000 lei;Lista cuprinzand personalul operational necesar pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului(sef santier, 2 responsabili tehnici cu executia lucrarilor, 2 responsabili cu controlul calitatii lucrarilor, 1 responsabil SSM;Dotari tehnice(exacavator-3buc, buldoexcavator-5buc, ruloucompactor-2buc, cilindru vibrocompactor-2buc, pompa de beton-2 buc, masina de taiat asfalt-2buc, autobasculanta-10buc, autocamion-3 buc, motopompa-3buc, cisterna de apa-2buc;SR EN ISO9001:2008 sau echivalent pt lucr. de constr. drumuri;SR EN 14001:2005 sau echivalent pt lucr de constr. de drumuri;SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent pt lucr de constr drumuri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Cifra de afaceri - pondere 100%
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2010 11:00
Locul: Directia Investitii- Primaria Sector 6, Aleea Bistra nr. 1, Sector 6 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va ridica de la sediul Directiei de Investitii - Primaria sector 6 deoarece Caietul de Sarcini contineplanse de toate tipurile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213191674, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice Directia Investitii -Primaria Sector 6
Adresa postala:  Aleea Bistra nr. 1, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061545, Romania, Tel. 0215271676, Email:  [email protected], Fax:  0215271674
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 18:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer