Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare statie pompare ape uzate corp 0, amenajare spatii biblioteca si arhiva, amenajare depozit butelii gaze inerte si reabilitare instalatii de alimentare cu energie electrica.


Anunt de participare numarul 30273/31.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI - I.C.I.M. BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 294 SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA MARIN, Tel.021.318.20.57, In atentia: OLTEANU OCTAVIAN, CRISTINAMARIN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021.318.20.01 / 021.318.20.63, Adresa internet (URL): www.icim.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare statie pompare ape uzate corp 0, amenajare spatii biblioteca si arhiva, amenajare depozit butelii gaze inerte si reabilitare instalatii de alimentare cu energie electrica.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Splaiul Independentei, nr. 294, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare statie pompare ape uzate corp 0, amenajare spatii biblioteca si arhiva, amenajare depozit butelii gaze inerte si reabilitare instalatii de alimentare cu energie electrica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 488, 276RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a comanda lucrari suplimentare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 25000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului; polita de asigurare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire si cuprinde: declaratie de eligibilitate; cazier judiciar al administratorului /persoanei care are functia de director general si/sau actionar majoritar; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006; certificate privind plata taxelor si impozitelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei privind asigurarile sociale de stat; certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; certificat unic de inregistrare; atestat A.N.R.E de tip B.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire si cuprinde: declaratie privind cifra de afaceri - cel putin 4.000.000 lei;bilantul contabil sau alte documente edificatoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
4.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire si cuprinde: lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani, care sa cuprinda un contract similar fizic si valoric cu contractul ce urmeaza a fi atribuit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract similar fizic si valoric cu contractul ce urmeaza a fi atribuit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
3.
durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare la fax 318.20.01, plata prin OP in contul RO88RZBR0000060000681204 deschis la Raiffeisen Bank SA-SMB sau casieria institutului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, corp 0, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti (maxim 2), pe baza de imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, sectia VIII contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.80, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice si Aprovizionare
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel.021.318.20.57, Email: [email protected], Fax: 021.318.20.01, Adresa internet (URL): www.icim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer