Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare strazi asfaltate prin plombare
Anunt de participare numarul 10622/18.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala: str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea: Radauti, Cod postal: 7254000, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Flutur, Tel.0230 56 11 40, Email: [email protected], Fax: 0230 56 47 03, Adresa internet (URL): www.primariaradauti.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
.
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230520099, Email: [email protected], Fax: 0230520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare strazi asfaltate prin plombare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Radauti, Judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Lucrari de plombari cu decaparemecanica intr-un strat de 4cm BA 8
2. Lucrari de plombari cu decapare mecanica intr-un strat de 5cm BA16 si de 4c BA8
3. Lucrari de plombari cu decapare mecanica intr-un strat de 5cm BA16
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233228-3 - Acoperire superficiala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de plombare BA8, grosime 4 cm = 25.000mp, Lucrari de plombare BA16, grosime 5 cm si BA8 grosime 4 cm =5000mp, Lucrari de plombare BA16, grosime 5cm = 10.000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 628, 881EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.06.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare - 20000LEI , Cont Trezoreria Radauti RO50TREZ5955006XXX000098Garantie de buna executie 5% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sub semnatura privata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la Art. 181 3.Certificat de atestare fiscala - DGFPS 4.Certificat de atestare fiscala - taxe impozite locale 5.Certificat constatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil 31.12.2006 2. Declaratii privind Cifra Medie de Afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani - minim 1.000.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 3 ani 2. Recomandari-3 3. Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate pentru controlul calitatii 4. Declaratie privind resursele tehnice si personal 5. Declaratie privind protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 238 RON
Conditii si modalitate de plata: Suceava, Str. Universitatii Nr.15-17, Cod 720229 - CasierieBCR Suceava RO19RNCB0234000991800001
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2007 11:00
Locul: Primaria Radauti, Piata Unirii Nr.2, Cod 725400
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantin imputerniciti ai autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.524022, Fax: 0230 524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre actul pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publice - Primaria Radauti
Adresa postala: Piata Unirii Nr.2, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230561140, Fax: 0230564703
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2007 12:26