Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare strazi si trotuare din Municipiul Sfantu Gheorghe


Anunt de participare numarul 78705/29.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Punct(e) de contact: Jozsef Sandor, Tel.0267-316902, Email: [email protected], Fax: 0267-316902, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare strazi si trotuare din Municipiul Sfantu Gheorghe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Sfantu Gheorghe
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 201, 680RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de asfaltare strazi si trotuare in teritoriul Municipiului Sfantu Gheorghe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 201, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50000 ron, si garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat si bugetul local-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri in ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Min. 4 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se cere certificate de atestare a respectarii standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001, 14001 si 18001, (document de atestare a respectarii prevederilor privind protectia mediului sau echivalent: se va prezenta autorizatia de mediu pentru statia de asfalt).
2. Experienta similara
3. Lista personalului necesar pentru indeplinirea contractului.4. Lista utilajelor
5. Se cere Certificat de atestare de la Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Autorizatia de mediu pentru statia de asfalt- conditie eliminatorie2. Se cer min 3 contracte in ultimii trei ani cu valoarea minima de 500 000 lei fiecare, in calitate de lider sau contractant unic3.Se cere ca ofertantul sa asigure un sef de lucrari cu studii superioare + sase ani vechime si simultan doua echipe formate din cate5 muncitori si un sef de echipa fiecare.4.Se cere existanta urmatoarelor utilaje(in proprietate sau inchiriat pe baza unui precontract pe perioada executarii lucrarilor, cu personal de deservire cu calificarea corespunzatoare) : -buldoexcavator 2 buc( agrementat tehnic, inregistrat, inmatriculat)-autobasculanta -4 buc(CIV, RCA, verificare tehnica)-vibrocompactor -2 buc( agrementat tehnic)-compactor mixt-1 buc(agrementat tehnic)-matura mecanica+ utilaj purtator-1 buc(CIV, RCA, verificare tehnica)-statie de preparat asfalt 1 buc (agrementat tehnic, autorizatie de mediu, certificat conformitate CE ptr. tipurile de mixturi asfaltice solicitate)- repartizor-finisor mixturi asfaltice solicitate-2 buc(agrementat tehnic)Ofertantul castigator va prezenta contract ferm de inchiriere pentru utilajele inchiriate pe perioada de executie a lucrarilor, inainte de incheierea contractului.5.Certificat de atestare de la Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri conditie eliminatorie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19849
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 11:00
Locul: Mun. Sfantu Gheorghe, str. 1 Decembrie, nr. 2, Jud. Covasna, cam. 29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, Nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Mun. Sfantu Gheorghe
Adresa postala: Str. 1 Dec 1918, nr. 2 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Fax: , Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520008, Romania, Tel.0267/316902, Fax: 0267/316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer