Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare strazi, trotuare, realizare parcari, executari marcaje rutiere, montari guri de scurgere si decolmatari santuri pentru scurgerea apelor pluviale in orasul Buftea


Anunt de participare numarul 76897/07.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Orasului Buftea
Adresa postala: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Punct(e) de contact: Stoica Ion, Tel.031/824.12.34, Email: [email protected], Fax: 031/824.12.38, Adresa internet (URL): http: //www.primariabuftea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare strazi, trotuare, realizare parcari, executari marcaje rutiere, montari guri de scurgere si decolmatari santuri pentru scurgerea apelor pluviale in orasul Buftea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL BUFTEA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract subsecvent /an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-estimari ale cantitatilor minime si maxime de lucrari de reabilitare strazi, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru:
A. cantitati minime : I. anul 2009:62.317 mp.
II. anul 2010:166.180 mp.
III. anul 2011:124.635 mp.
IV. anul 2012:62.318 mp.B. cantitati maxime: I. anul 2009:155.794 mp.
II. anul 2010:415.450 mp.
III. anul 2011:311.588 mp.
IV. anul 2012:155.793 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233250-6-Lucrari de imbracare, altele decat pentru drumuri (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- estimari ale cantitatilor minime si maxime de lucrari de reabilitare strazi care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru:
cantitati minime :415.450 mp.
cantitati maxime :1.083.625 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 29.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare 110.000 leiOP in cont RO04TREZ4225006XXX000012Trezoreria Buftea, filaCEC, scrisoare de garantie bancara.- Garantie de buna executie6% din fiecare contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza de la bugetul local prin alocari anuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, ce urmeaza a se legaliza in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia privind eligibilitatea,
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G.34/2006,
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile a impozitelor si taxelor catre stat,
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile a impozitelor si taxelor locale,
-Certificat sau dovezi privind plata contributiei pentru plata asigurarilor sociale de stat pentru lunile
ianuarie 2009, februarie 2009 si martie 2009,
-Certificat de cazier fiscal,
-Certificat de cazier judiciar pentru administratorul sipentru directorul societatii ofertate,
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
-Certificatul de inregistrare unic,
-Persoanele juridice /fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale si declaratii privind cifra de afaceri globala,
-bilantul contabil din 30.06.2008 sau din 31.12.2008 (daca acesta a fost depus),
-In cazul in care se prezinta bilantul contabil, din 30.06.2008 se vor depune si balantele la data 31.07.2008; 31.08.2008;30.09.2008; 31.10.2008; 30.11.2008; 31.12.2008,
-balanta la data de 31.01.2009, 28.02.2009 si 31.03.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se solicita ca operatorul economic sa aiba o cifra de afacerimedie anuala pe ultimii 3 ani: 2006-2008de min 16.000.000 lei.-obligatoriu rezultatul exercitiului financiar trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare;
-fisa de informatii privind experienta similara;
-lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani,
-recomandari din partea altor beneficiari,
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani,
-declaratiile de disponibilitate pentru personalulresponsabil de realizarea acordului cadru;
-declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de lucrari,
-certificat ISO 9001/2000 privind calitatea executarii lucrarilor sau echivalent,
-Certificat ISO 14001- sistem de management de mediu sau echivalent,
-sistemului de management de securitatea si sanatatea in munca prin prezentarea certifictului OHSAS 18001/2005,
-certificatul SA 8000:2008 Responsabilitate sociala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani (2004-2008) a unui contract (impreuna de orice forma de suplimentare) de cel putin 5.000.000 de lei fara TVA, care sa cuprinda cel putin 7 tipuri de lucrari care fac obiectul prezentului acord cadru.-echipa de conducere a lucrarii (personal cheie), sa contina: 1.seful de santier, 2.un responsabil tehnici de executie (RTE), 3.un controlor de calitate (CQ)4.un responsabil cu protectia muncii.5.muncitori angajati100-Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea1) Instalatie fixa de asfalt: productieminima-160 to./h cu o vechime de max 3 ani-1b2) Repartitor asfalt de min 3 ani- 1buc3) Cilindru compactor pentruimbracaminte rutiera de min 3 ani- 2 buc4) Masina de frezat imbracaminte asfaltica-3b5) Autogudronator pentru emulsie -2buc6) Autobasculante > 16 to. Cu EURO 3- 5buc.7)Autograder- 1buc.8) Freza asfalt - 1buc9) Buldoescavator - 1buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere: pretul cel mai scazut primeste punctaj maxim 90p
2.
termende garantie
5%
Descriere: termenulcel mai mare primeste punctaj maxim 5p
3.
planul calitatii
5%
Descriere: cel mai bun plan primeste punctaj maxim 5p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6819
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2009 12:00
Locul: Primaria orasului Buftea , Piata Mihai Eminescu nr.1, Buftea, Judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL Bucuresti
Adresa postala: Adresa: Bd. Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021 - 408.36.00;, Email: [email protected], Fax: 021- 408.37.00, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Primaria orasului Buftea
Adresa postala: Piata Mihai Eminescu nr.1, Localitatea: Buftea, Cod postal: 070000, Romania, Tel.0318241234, Fax: 0318241238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2009 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer