Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare termica a blocurilor de locuinte situate in Municipiul Rm Valcea


Anunt de participare numarul 81955/11.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare termica a blocurilor de locuinte situate in Municipiul Rm Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL RM VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 62, 479, 471.41RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE TERMICA, IZOLARE TERMICA, LUCRARI DE FATADE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXA 1 CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 62, 479, 471.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100.000 lei si garantia de buna executie este de 5% din valoare contractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat 50%, bugetul local 30% si asociatiile de proprietari 20%. Plata se face cu OPla 30 de zile de la facturare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181- D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (original sau copie legalizata).
- D.I.T.L.: plata taxelor si impozitelor locale (original sau copie legalizata).
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - copie legalizata.
2. Statutul societatii sau actul constitutiv- copie legalizata.
3. Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie / Autorizatie de functionare copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilCerinta minima : se solicita bilantul contabil al firmei la data de 31.12.2008
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani
Sovabilitate patrimonialaLichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani minim20.000.000 lei fara TVA.Solvabilitate patrimonialaCerinta minima : > 30, dovedita prin scrisoare de bonitate bancara, calculata la data de 30.06.2009.Lichiditate generalaCerinta minima : > 100, dovedita prin scrisoare de bonitate bancara, calculata la data de 30.06.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale lucrariin ultimii 5aniExperienta similaraSe va prezentaDeclaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se va prezenta Lista cuprinzandcantitatilecu echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile din dotarea executantului care se vor utiliza pentru indeplinirea contractului.
Declaratieprivind personalul tehnic de specialitate si asigurare a calitatii si calificarea acestuia care va conduce, coordona si executa lucrarea
Se va prezenta C.V. ul, copii de pe atestate , certificate, CQ si RTE in domeniul constructii civile si instalatii afente.
- Declaratie de disponibilitate- anexe la formularPersonalul prevazut pt. realizarea lucrarii trebuie sa fie suficient ca numar si corespunzatorca structura , astfel incat lucrarea sa fie realizata in bune conditii
-In conformitate cu art.34, alin.(2) din O.U.G. 34/2006, ofertantul are obligatia de a lua toate masurile privind conditiile de munca si protectia muncii prin respectarea legislatiei in vigoare
participantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere.
Dovada atestarii personalului pentru executie lucrari - copie legalizata.
2.Certificat SR EN ISO 9001:2001in copie legalizata, in domeniul corespunzator obiectului achizitiei.
3.Certificat SR EN ISO 14001:2005in copie legalizata, in domeniul corespunzator obiectului achizitiei.
4.Certificat SR OHSAS 18001:2008in copie legalizata, in domeniul corespunzator obiectului achizitiei.
Se vor prezentasubcontractantii si specializarea acestora.
Se completaza formularul V.4.5 din sectiunea V, daca este cazulcat si anexa la formular.
Cerinte obligatorii pentru subcontractanti:
-Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie
-Copie de pe un contract si proces verbal de receptiela terminarea lucrarilorin valoare de minim 300.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara -3 copii de pe contracte de executie lucrari de constructii civilefinalizatesi copii de pe procesele verbale de receptie de la terminarea lucrarilor aferente contractelor, a caror valoare cumulata sa fiede12.000.000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S127-185122 din 07.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 10:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI RM VALCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CU IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA OFERTANTULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
: CURTEA DE APEL PITESTI-Sectia contencios administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22 , Localitatea: PITESTI , Cod postal: 110017 , Romania , Tel.0248/624940 , Fax: 0248/211800, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 038084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: STR.G-RAL PRAPORGESCU, NR.14 , ,Localitatea: RM. VALCEA, Cod postal: 240182, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer