Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare termica a unui numar de 17 imobile situate in sectorul 5 al Municipiului Bucuresti ? zona 6
Anunt de participare numarul 111786/24.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti)
Adresa postala: Bd.Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75540, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Negru, Tel. 3126279, Email: [email protected], Fax: 3126279, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare termica a unui numar de 17 imobile situate in sectorul 5 al Municipiului Bucuresti ? zona 6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Imobile din sectorul 5, conform documentatiei de atribuire
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Lucrari de reabilitare termica a unui numar de 17 imobile situate in sectorul 5 al Municipiului Bucuresti ? zona 6. Se solicita executia, inclusiv proiectarea, in baza studiului de fezabilitate, a lucrarilor de reabilitare termica la imobilele mentionate, din sectorul 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare termica a unui numar de 17 imobile situate in sectorul 5 al Municipiului Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 16, 848, 046RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 200.000 lei, constituita conform prevederilor HG 925/2006.Garantia de buna exec.10% din pret contract, fara TVA prin retineri succesive, stabilite de comun acord cu castigatorul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al sectorului 5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Fisa privind informatii generale despre ofertant5. Certificat de inregistrare, statut/contract de societate6. Certificat constatator ? original sau copie legalizata - emis de oficiul teritorial al registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor
7. Certificat de atestare fiscala eliberat de directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.8.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor (valabil la data deschiderii ofertelor).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.2.Informatii privind cifra de afaceri3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la /sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a sustine din surse proprii, integral prestarea serviciilor. In acest sens se vor prezenta documente doveditoare confirmate de banca ? acces la facilitatile de credit in suma de 100000 lei, privind lucrarile/serviciile a caror prestare va fi incredintata in urma atribuirii contractului ce face obiectul prezentei proceduri, sau declaratie pe proprie raspundere.4. Scrisoare de bonitate bancara eliberata de institutii bancare valabila la data deschiderii ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. se solicita o medie a cifrei de afaceri in ultimii 3 ani, de minim 16.000.000 lei. (respectiv 3.734.914 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani .1.2 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
2. Informatii privind experienta similara3. Recomandari din partea beneficiarilor (pentru lucrari si servicii de proiectare)
4. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii pentru proiectant si executant
5.Memoriu de activitate pentru personal6.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii7. copie a certificatului ISO 9001 sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea de proiectare si pentru cea de constructii.8. copie a unei certificari a sistemului de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor (certificat ISO 14001 sau echivalent) ? pentru executie si proiectare.
9. certificarea sistemului calitatii prin ISO 18001 sau echivalent? pentru executie si proiectare.
10. Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.11. Informatii privind subcontractantii12. Informatii privind asocierea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. lucrari de amenajare, modernizare, reabilitare, reabilitare termica, sau consolidare a unor cladiri existente avand minimum 2 niveluri. Valoarea contractului/contractelor similare de executie lucrari: minimum 8.000.000 lei.Pentru proiectare, va fi prezentata o fisa de experienta similara privind prestarea unor servicii de proiectare a lucrarilor de amenajare, modernizare, reabilitare, reabilitare termica, consolidare a unor cladiri existente avand min. 2 niveluri.4. 1. dovada ca poate asigura expertizarea tehnica a imobilelor de catre cel putin un expert tehnic atestat in mod obligatoriu cel putin pentru cerinta A1.4.2. dovada ca are ca personal angajat cel putin uninginer constructor, specializarea constructii civile, cu vechime in proiectare maimare de cinci ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.4.3. dovada ca are ca personal angajat cel putin uninginer constructor, specializarea instalatii, cu vechime in proiectare mai mare decinci ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.4.4.dovada ca poate asigura verificarea tehnica aproiectelor de catre: un verificator tehnic atestat in domeniul constructii si arhitectura pentru cerintele A1, B1, C, D, E si F si un verificator tehnic atestat in domeniul instalatii, cerintele Is si It4.5. dovada ca are ca personal angajat cel putin un inginer constructor, specializarea constructii civile, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de trei ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.4.6. dovada ca are ca personal angajat cel putin uninginer constructor, specializarea instalatii, cu vechime in executia lucrarilor maimare de trei ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.4.7.dovada ca poate asigura cel putin o persoanaautorizata, conform legii, ca responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructiipentru domeniul ?produse pentru constructii".4.8.dovada ca poate asigura cel putin o persoana atestata, conform legii, ca responsabili tehnic cu executia pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice;energetice;telecomunicatii;miniere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice si functionale
10%
Descriere:
3.
Termen de executie
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
38.540/16.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2010 13:00
Locul: Primaria Sector 5 - sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, experti externi cooptati, observatori desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03000, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.80, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=2
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Primaria Sector 5
Adresa postala: Bd. Regina Elisabeta nr. 29-31, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75540, Romania, Tel. 021.314.62.89, Email: [email protected], Fax: 021.314.49.90, Adresa internet (URL): www.sector5.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 18:24