Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE TERMICA BLOCURI (conform Anexei nr. 2) ORAS MIHAILESTI JUDETUL GIURGIU


Anunt de participare numarul 83157/24.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MIHAILESTI (PRIMARIA ORASULUI MIHAILESTI)
Adresa postala: CALEABUCURESTI NR.142, Localitatea: Mihailesti, Cod postal: 085200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI DOBRE, Tel.0246278004, Email: [email protected], Fax: 0246278392, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE TERMICA BLOCURI (conform Anexei nr. 2) ORAS MIHAILESTI JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Mihailesti judetul Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE TERMICA BLOCURI (conform Anexei nr. 2) ORAS MIHAILESTI JUDETUL GIURGIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: conform caietului de sarcini - conform listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ne rez dr conf art.122 lit.j din OUG 34 de a atrib contr sim pana la cuantumul sumei de 2700000 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 54000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale conform OG 18/2009 constituite la nivelul bugetului local (50%), surse proprii (30%) si fonduri Asociatii de Propietari (20%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006;Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificat de inregistrare in care codul CAEN principal de activitate sa fie de constructii (copie stampilata de societate);Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata);Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii; (original sau copie legalizata);Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale in termen de valabilitate la data deschiderii;(original sau copie legalizata);Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a ofertei (in original sau copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008 ( la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata);Fisa de informatii generale;Informatii privindcifra de afaceri medie anuala din constructii(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 8.100.000 lei;rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2006, 2007si 2008)sa fie pozitive;Media pe ultimii 3 ani (2006, 2007si 2008) a indicatorului financiar lichiditate generala sa fie mai mare sau egala de 130%;Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 1.000.000 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carei executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertanta cel putin un contract similar de executie lucrari de constructii de cladirifinalizat, cu valoare de minim 2.700.000 RON(exclusiv TVA);Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de munca sau contract de colaborare: minim 4 ingineri in constructii civile, minim 2responsabili atestati RTE in constructii civile si minim 2 responsabili atestati CQ in constructii civile. Dovada se face cu copie diploma de studii, copie atestate (in termen de valabilitate), copie contracte de munca sau de colaborare vizate si inregistrate la ITMsi CV-urile personalului de conducere;Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001pentru lucrari de constructii de cladiri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2005 pentru lucrari deconstructii de cladiri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aibaimplementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001:2007 pentru lucrari de de constructii de cladiri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
Autoritatea contractanta nu limiteaza numarul operatorilor economici calificati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 12:00
Locul: Sediul PrimarieiOrasului Mihailesti judetul Giurgiu, Calea Bucuresti, nr. 142, Localitatea Mihaile
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant pentru fiecare op. economic cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195183, Fax: 0213195181, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii publice din cadrul Primariei Mihailesti
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr. 142, Judetul Giurgiu, Localitatea: Mihailesti, Cod postal: 00453, Romania, Tel.0246278004, Fax: 0246278392
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2009 21:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer