Licitatie Publica - LUCRARI DE REABILITARE TERMICA BLOCURI (conform Anexei) ORAS BRAGADIRU JUDETUL ILFOV Proiect Tehnic + Executie
Anunt de participare numarul 83308/29.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)
Adresa postala: sos Alexandriei nr 249, Localitatea: Bragadiru, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Cimpoeru Vasile, Tel.448 07 95, Email: [email protected], Fax: 448 07 95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE REABILITARE TERMICA BLOCURI (conform Anexei) ORAS BRAGADIRU JUDETUL ILFOVProiect Tehnic + Executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Gragadiru judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE TERMICA BLOCURI (conform Anexei) ORAS BRAGADIRU JUDETUL ILFOVProiect Tehnic + Executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari si servicii de proiectare: conform caietului de sarcini - conform listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ne rez dreptul, conf art.122 lit.j din OUG34 de a atrib contr sim pana la cuant sum de 11000000 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 220000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA acontractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale conform OG 18/2009 constituite la nivelul bugetului local (50%), surse proprii (30%) si fonduri Asociatii de Propietari (20%)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare in care codul CAEN principal de activitate sa fie de constructii (copie stampilata de societate);Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii; (original sau copie legalizata);Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale in termen de valabilitate la data deschiderii;(original sau copie legalizata);Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a ofertei (in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008 ( la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata);Fisa de informatii generale;Informatii privindcifra de afaceri medie anuala din constructii;Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 22.000.000 LEI;rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2006, 2007si 2008)sa fie pozitive;Media pe ultimii 3 ani (2006, 2007si 2008) a indicatorului financiar lichiditate generala sa fie mai mare sau egala de 100%;Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 2.000.000 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carei executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertanta cel putin un contract similar de executie lucrari de constructii de cladirifinalizat, cu valoare de minim 10.000.000 RON(exclusiv TVA), fiind insotit decopie contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare de la beneficiar;Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de munca sau contract de colaborare: minim 4 ingineri in constructii civile, minim 2responsabili atestati RTE in constructii civile si minim 2 responsabili atestati CQ in constructii civile. Dovada se face cu copie diploma de studii, copie atestate (in termen de valabilitate), copie contracte de munca sau de colaborare vizate si inregistrate la ITMsi CV-urile personalului de conducere;Sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001pentru lucrari de constructii de cladiri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2005 pentru lucrari deconstructii de cladiri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aibaimplementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS18001:2007 pentru lucrari de de constructii de cladiri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
A C nu select candid ptr et II-ain baza unor criterii, se pot calif la et II-a toti op ec care indepl in mod cumulativ toate cond de eligib si nivelurile specifice minime impuse
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei orasului Bragadiru judetul Ilfov, soseaua Alexandriei nr. 249
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant pentru fiecare op. economic cu imputernicire si copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str splaiul independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195183, Fax: 0213195181, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice al Primariei Bragadiru
Adresa postala: Soseaua Alexandriei nr. 249 judet Ilfov, Localitatea: Bargadiru, Cod postal: 00785, Romania, Tel.0214480795, Fax: 0214480795
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2009 09:57