Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reabilitare/inlocuire si/sau extindere retele apa si/sau retele de canalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 94646/24.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: neli laudat, Tel.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reabilitare/inlocuire si/sau extindere retele apa si/sau retele de canalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 153, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare/inlocuire si/sau extindere retele apa si/sau retele de canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare/inlocuire si/sau extindere retele apa si/sau retele de canalizare-conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 153, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 500.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere;Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, respectiv: Copia certificatului de inregistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Rec trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: 1.modul de indeplinire a oblig contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;2.daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: a.neconf care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;b.cazuri de accid tehn produse din vina exclusiva a contract;c.receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii param de calitate.Rec aferente lucr executate pentru benef din Romania, trebuie sa le fie atasate si PV de receptie la terminarea luc vizate de ISC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 si respectiv la 30.06.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Conditii minime: -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 47.500.000 lei.
Conditii minime obligatorii: - lichiditate generala: active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de minim 99, 5%;
-solvabilitate patrimoniala: capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de minim 30%.
Coeficientii Lichiditate generala si Solvabilitate patrimoniala se prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti, cu date din bilantul contabil de la 31.12.2008, iar acestia se vor calcula conform OMF 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va dovedi exp simil prin prez unei listede contr cu val cumul de minim 23.750.000 RON incheiate in ultimii 5 ani cu ob constr/inloc de retele public de alim cu apa si/sau retele de canal in mediul urban cu diam minim al retelelor de apa de 100 mm, respectiv 300 mm pt retelele de canal. Din val de 23.750.000 RON , 20% tb sa reprez exp simil pt procedeul foraj orizontal dirijat si/sau camasuire si 80% sapatura deschisa.Lista solic, va contine in dreptul fiec poz, o pers de contact care face parte din organiz clientului si care poate furniza ref legate de acel contr.2.Se vor prez pt exec certif ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echiv. Ac certif tb sa aiba specific de constr edilitare si/sau industr.3.Lista cuprinzand subcontract insotita si de acord de subcontr cu indic partilor din contr pe care urmeaza se le execute.4. Ref din partea clientilor -Min 4 reco din partea altor benefic pt lucr simil efect in 2007, 2008, 2009 altele fata de cele ale ANB.In cazul in care, un op ec invoca exp similara avuta cu ANB, in locul rec, vor fi luate in consid certific constatat emise de ANB si depuse la ANRMAP.5. Resurse teh- Decl care contine inf priv dotarile specif, utilajele, echip teh mij de transp, lab si alte mijl fixe pe care candid se angaj sa le utiliz pt indepl contr.Candid tb sa aiba in dotare proprie, prin cont de leasing sau de inchiriere, urmat: blindaje pentru adancimi de minim de 3, 00 m8 seturi;3 placi compactoare min 150 kg;8 maiuri mecanice;3 buldoexc cu cupa de sapare 0, 4 m3;2 buldoexc cu cupa de sapare 0, 6-0, 8 m3;4 compresoare pneumatice;6 masini de sudat poliet;4 taietoare de asfalt (I 450 mm);6 sist semnaliz normalizata de zi si de noapte cu panouri de circ si banda avertizare;4 tronsoneze pentru conducte;2 excavator pe senile cupa de sapare de min. 1 m3;3 bascula (maxim 8 tone sarcina utila);2 camioane;300 saci evacexcedent de 1 m3;5 pompe epuisment (Q=15-30 m3/h);1 pompa epuisment (Q > 60 m3/ h);4 obturatoare pneumatice busonare canal (stop balon) pentru asig gamei de diametre cuprinse intre 300mm si 1.200mm;5 panouri delimitare sapat personaliz;30 podete trecere pietoni.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S219-315281 din 13.11.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2010 12:00
Locul: Directia Logistica Serviciul Achizitii Splaiul Independentei nr. 235, corp C1, parter, Sector 6,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate fi prezent un singur delegat al candidatilor care au depus oferta.Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Toate resurs th tb sa poata fi utiliz simultan, sa se gaseasca in Romania si sa fie destinate excl contr pt care of a depus oferta.Op ec au obliga ca pt fiecare utilaj solicitat ca si cond min sa prezinte factura fiscala, fisele teh ale utilaj si PV de receptie prin care sa demonstreze achizitia aceastuia. Data facturii tb sa fie una anterioara licit, cu min 1 luna inainte de ap anunt de partic in SEAP. Facturile se solicitanumai pentru bunurile aflate in prop op ec. Pt bunurile asigurate prin contracte de inchiriere si/sau leasing, se vor depune copii dupa aceste contr cu resp preved.doc atribuire.Pt autovehicule, op ec tb sa prezinte o copie a CI a respectiv autovehicul, cu mentiuneaconform cu originalul.6. Oblig contrac, in desfas, fata de alti benef.Decl care contine info privind nr mediu, in ult 3 ani, al pers angajat, asig cu pers de special, nr si pregatirea cadrelor de cond, precum si pers responsab direct de indep contr. Decl pe proprie rasp se intocm in baza Reg. Gen Evid al Salariatilor. Candid tb sa asigure pers de special considerat necesar pentru indepl contrac de lucrari: 2 respons teh cu executia, care sa fie atestati in dom lucrarii ce urmeaza sa fie exec;6 deserv buldoexc;8 soferi camion si autobasc;2 deserv excavator pe senile;9 deserventi alte utilaje;10 sudori atestati sudura polietilena;10 instalatori apa si canal;6 maistri;6 ing sef punct lucru;25 muncitori necalif;6 drenori canalist;2 topometri autorizati.Pt fiec salariat of tb sa faca dovada angajarii acestuia cu contr individ de munca. Copia primei si ultimei pag a contract individ de munca, cu stampila soc, semn cu mentiunea conform cu originalul si viza ITM.Toate resursele umanetb sa fie disponibile in utilizare simultana, in Romania si sa fie destinate excl pt contr pt care of a depus oferta. Pt resursele umane cu studii superioare candid tb sa anexeze CVle coresp.Of.care nu areopis va fi considerata inacc.Doc. este disponibila pe site-ul WWW.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Societatii Apa Nova
Adresa postala: Str. Banului, nr 3A, et. 2, ap 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.315.52.41, Fax: 021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2010 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer