Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de realizare a sistemelor de alimentare cu apa, canalizare, epurare, DDE in comuna Branesti


Anunt de participare numarul 90734/14.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRANESTI
Adresa postala: Judetul Ilfov, comuna Branesti, str.I.C.Bratianu nr. 69, Localitatea: Branesti, Cod postal: 077030, Romania, Punct(e) de contact: Florea Tanase, Tel.021/3150983, Email: [email protected], Fax: 021/3501258, Adresa internet (URL): www.primariabranesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de realizare a sistemelor de alimentare cu apa, canalizare, epurare, DDE in comuna Branesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Branesti, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 48, 300, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de realizare a sistemelor de alimentare cu apa, canalizare, epurare, DDE in comuna Braneti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Listelor de cantitati din Caietul de sarcini ale proiectului tehnic, proiect ce face parte integranta din prezenta documentatie.
Valoarea estimata fara TVA: 48, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 800.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formularele tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau sa fie emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor(in original sau copie legalizata): Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(in original sau copie legalizata)-emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor: Certificatul de inregistrare-in copie.Nota: cerintele sunt detaliate la punctele IV.2 si IV.3 din cadrul fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta -fisa de informatii generale anexata:
-declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2007, 2006):
-bilant contabil pe anii 2008, 2007, 2006 vizat si inregistrat la organele competente,
Demonstrarea asigurarii cash-flow-ului in vederea sustinerii lucrarii pentru minim 6 luni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei de afaceri pe anii 2008, 2007, 2006 solicitata este: 48.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani
-Lista contractelor de executie lucrari in derulare, daca exista, la data licitatiei
Un contract similar executie alimentare cu apa si canalizare sau care sa cuprinda lucrari de alimentare cu apa si canalizare in valoare de minim 24.000.000 lei, fara TVA(prin contractul prezentat, se va face dovada ca ofertantul a executat lucrari similare celor care fac obiectul contractului - conform cerintelor din Caietul de sarcini).In acest sens se vor atasa contracte in copie, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte valoarea finala a lucrarilor real executate si recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloacede care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(aflate in dotarea proprie sau detinute prin contracte sau conventii de inchiriere)
-copie dupa certificatele prin cate atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem demanagement al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2001(ISO 9001:2000) sau echivalent, SR EN ISO 14001:2005(ISO 14001 :2004), sau echivalent, OHSAS 18001, sau echivalent, in termene de valabilitate mentionate de emitent:
Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular F) in ultimii 3 ani (2008, 2007, 2006), precum si lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul valoric aferent unei lucrari similare trebuie sa fie cel putin egal cu 24.000.000 lei, fara TVA: Din echipa direct responsabila cu indeplinirea contractului trebuie sa faca parte cel putin cate un : sef santier - inginer/subinginer specialitatea hidrotehnica: - ingineri/subingineri absolventi specialitatea hidrotehnicxa, constructii civile sau instalatii: - responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii edilitare si gospodaria apelor: - responsabil cu calitatea lucrarilor atestat pentru categoria lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare: - responsabil cu managementul mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S129-188027 din 09.07.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 14:00
Locul: Sediul Primariei comunei Branesti, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit din sectiunea"Documentatie si clarificari" a prezentului anunt de participare.Operatorii economici interesati sa participe la prezenta procedura de atribuire, vor transmite o scrisoare de intentie cu datele de identificare ale societatii.Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, ca si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stravropoleus nr.6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia a IX -a Contencios Administrativ Tribunalul Bucuresti
Adresa postala: Bd.Unirii r.37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.021/4083600, Fax: 021/4083781
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, conform art.256 din cadrul OUG 34/2006 modificata si co9mpletata prin OUG 19/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrul Primariei Branesti
Adresa postala: Str.I.C.Bratianu nr.69, Localitatea: Branesti, Cod postal: 077030, Romania, Tel.021/3150983, Email: [email protected], Fax: 021/3501258, Adresa internet (URL): www.primariabranesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer