Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de realizare a sistemului de canalizare pluviala aferent pasajului subteran situat pe DN1 la intersectia Bd. Aerogarii Bd. Ion Ionescu de la Brad


Anunt de participare numarul 76365/29.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191011; 0213191027, In atentia: Bogdan Marcel, Email: [email protected], Fax: 0213191011; 0213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1 - Registratura Generala
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1 - etajul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0213191013, In atentia: Bogdan Marcel, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de realizare a sistemului de canalizare pluviala aferent pasajului subteran situat pe DN1 la intersectia Bd. Aerogarii Bd. Ion Ionescu de la Brad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, zona intersectiei Bd. Aerogarii Bd. Ion Ionescu de la Brad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari specifice de canalizare pluviala - conducte, camine, bazine de retentie, statie de pompare, statie de preepurare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45252130-8-Echipament pentru statii de epurare a deversarilor din canalizari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura: montarea unor conducte din PAFSIN cu rol de bazine de retentie, a unor conducte din PVC de-alungul rampelor pasajului, realizarea unei statii de pompare, montarea unei conducte de refulare din PEID, realizarea unei statii de preepurare, realizarea legaturii cu colectorul de ape pluviale B2, realizarea de camine de vizitare si de rupere de panta, camere de intersectie, realizarea de guri de scurgere.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 427, 379RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 148.000 lei - scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului - scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plati lunare, prin Trezorerie, pe baza situatiilor de lucrari confirmate de reprezentantii autorizati ai autoritatii contractante.Sursa de finantare: credit intern.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificate de atestare fiscala emise de organele fiscale competente - originale/copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor cf. Codului de Procedura Fiscala; Certificat constatator-original/copie legalizata;Certificat de inregistrare fiscala copie simpla
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2007 si 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri sa fie cel putin 22282000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Asigurare cu personal de specialitate
3. ISO 9001 sau similar
4. ISO 14001 sau similar
5. OHSAS 18001 sau similar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Unul sau cel mult trei contracte similare.2. O persoana atestata ca RTE si o persoana atestata ca CQ; un inginer constructor cu experienta de cel putin 10 ani in conducerea santierelor;un inginer constructor cu experienta de cel putin 10 ani in realizarea constructiilor hidrotehnice;un inginer cu experienta practica de cel putin 5 ani in instalatii electrice;un inginer cu experienta practica de cel putin 5 ani in automatizari.3-5. certificari existente la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, etaj 3, Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult cate doi reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta in termenul specificat la IV.3.4. - cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 1 - Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Tel.021 319 10 13/114, Email: [email protected], Fax: 021 319 10 11, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2009 23:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer