Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de realizare Canalizare menajera Calea Sagului, Timisoara - etapa I


Anunt de participare numarul 92966/08.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciulm Achizitii Publice, Tel.0256-408367/408453, In atentia: Corina Radu, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv.C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul pentru Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de realizare Canalizare menajera Calea Sagului, Timisoara - etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectului si executia lucrarilor in baza proiectului pentru obiectivul de investitie "Canalizare menajera Calea Sagului etapa I", conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea proiectului si executia lucrarilor in baza proiectului pentru obiectivul de investitie "Canalizare menajera Calea Sagului etapa I", conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 915, 789RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare: 70.000 lei, garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; Plata facturilor se poate face intre 24-31 a lunii cu conditia ca intre data de acceptare a facturii si data platii sa fie cel putin 10 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl.pe propria raspundere-Form.12A;2)Decl. pe proprie raspundere-Form.12B;3)Certif. privind oblig. exigibile la plata impozite si taxe bugetul local(original/copie legaliz.);4)Certif. de atestare fiscala privind oblig. exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului(original/copie legaliz.);Certif. de la pct.3)-4)trebuie sa oglindeasca sit.oblig. ofertantului la data deschiderii ofertei.Ofertele depuse de catre op. Ec.care figureaza cu restante neachitate la data deschiderii, vor fi excluse din procedura.5)Inf.gen.-Form.B1;Daca in tara de origine/in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de de la punctele 3)-4)/doc.nu vizeaza sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006: o decl. pe propria raspundere/o decl. autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6)Certificat constatator O.R.C-(original/copie legaliz, nu mai vechi de 30 de zile); Ob.de activitate al ofertantului corespunde ob. procedurii, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata.Pers.juridice/fizice straine: Doc.de inregistrare conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(copie legaliz. si traducerea autorizata si legaliz. in lb. romana).Doc. emise in alta lb. trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilanturile contabile2.Cifra de afaceri medii pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.bilanturile contabile la 31.12.2008 , 30.06.2009, vizate de catre D.G.F.P. prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara.Rezultatul exercitiului financiar trebuie sa fie pozitiv.(Cont 121 SOLD CREDITOR)2.Cifra de afaceri medii pe ultimii trei ani: - (2006, 2007, 2008): 1.040.277 lei.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dotari tehnice,
2.Resurse umane
3.Experienta similara
4.Obligatiile contractuale
5.Informatii subcontractanti/asociati
6.Standardelor de asigurare a calitatii7.Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Decl.cu dotari pt. indepl. contractForm.12H;lista si modul de asigurare pe perioada contract (taloane/facturi de achizitie, contr. inchiriere/conventii); utilaje pt. incarcat sisapaturi: autobasculante;cilindrii compactori;excavatoare;incarcatoare frontale(se anexeaza rap. de inspectie eliberate de ICECON);palplanse pt. sprijiniri;statie filtrare aciculare, utilaje pt. refacere carosabil;set semnalizare semaforizata;set semnalizare rutiera;instr. topo;lista labor.pt.: asig.grad de compactare umplutura(indica lab. care face incercarile si emite buletinul de incercari);Pt.certif.spalarii si dezinfectarii conductelor-indica lab. ce efect.analizele si emite buletinul de potabilitate a apei. 2.decl.efectiv mediu anual pers. angajat si cadre de conducere-Form.12 I;decl.si lista nominala pt. proiectare si pt.executie cu pers.folosit exclusiv pt contract, pe meserii, Pers.cond.: Sef santier;Conducator punct lucru;RTE atestat M.L.P.T.L. pe dom.lucrarilor edilitare: copie atestatin termen valab., CV;pt.proiectare, minim: 1 ing. proiectant apacanal;1 verif. proiecte-a1 si B9, CV;doc.justif. din care sa rezulte raportul juridic dintre ofertant si personalul nominalizat.;decl. pe propria raspundere ca la elab. ofertei a tinut cont de oblig. ref. la cond. de munca si protectia muncii, in vigoare.3.lista lucrari executate in ultimi 5 aniForm.12F.;un contract cu ob.executia de lucrari apa-canal =3.400.000lei fara TVA (pv receptie lucrari, rec./certif.buna executie de la benef./client.Contract, recom. si PV de receptie a lucrarilor in original/copii legaliz;inca o recomandare din lista atasata la Form.12F.-copie.Pt. PROIECTARE: lista serv. prestate in ultimi 3 aniForm.12E.;1 contract cu ob.proiectari retele canalizare =50.000lei fara TVA- contract si recom/certif. din partea benef./client-original/copii legaliz.;inca o recomandare din partea unui alt beneficiar/client-copie;4.Oblig.contract, in desfasurare pt. proiectare si executie-Form.7(daca este cazul);5.Decl+ Lista cu subcontr.-Form.12G+acord subcontract.(daca este cazul) -Form. 15;Acord de asociere (pt.ofera comuna)-Form.14;6-7.Certificate ISO 9001, ISO 14001-copie/certific.echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de proiectare, react avize, PT, DDE, CS
20%
Descriere: durata de proiectare, cea mai mica pct.maxim
3.
Durata de executie a lucrarii
20%
Descriere: durata cea mai mica - punctaj maxim
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2010 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract. sau in justitie conform L 554/2004;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: municipiul Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, camera229, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.01.2010 17:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer