Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reamenajare a parcului zoo in municipiul Radauti, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 93439/25.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala: str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea: Radauti, Cod postal: 7254000, Romania, Punct(e) de contact: Aurel Olarean, Tel.0230 56 11 40, Email: [email protected], Fax: 0230 56 47 03, Adresa internet (URL): www.primariaradauti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reamenajare a parcului zoo in municipiul Radauti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Parcul zoo din municipiul Radauti, Jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reamenajare a parcului zoo in municipiul Radauti, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45112711-2-Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor Caietului de sarcini si listelor cu cantitati de lucrari intocmit de S.C. ADI PROIECT S.R.L. TIRGU MURES , respectarea acestora fiind obligatorie;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare celor prevazute in contractulatribuit initial, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul procedurii, in cuantum de maxim 50% din valoarea adjudecata, intr-un interval de 3 ani, de la atribuirea contractului initial, dacava fi posibila alocarea de noi surse bugetare.(conform art. 122, lit. j din OUG 34/2006)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 098, 753RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 21.000 lei, constituita conform Fisei de date.Garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si bugetul de stat prin bugetul Ministerului Mediului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Poate fi si asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat inclusiv cele catre bugete locale, Certificate de inregistare emise de Registrul Oficiului Comertului, Certificat constatator privind inmatricularea la Registrul Oficiului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), Bilant contabil anul 2008, Balanta de verificare anul 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, Informatii privind dotarile, informatii privind personalul, Informatii privind asocieri/subcontractanti, Standarde de asigurare a calitatii, Stabndarde de sisteme de management de mediu, Informatii privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Lista lucrarilor in derulare in ultimii 5 ani, prezentarea unui contract de lucrari finalizat a carei obiect a fost executia de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri cu o valoare minima de 1.000.000 lei, cu PV de receptie si recomandare, Declaratie privind personalul ce va fi desemnat (un RTE, un sef punct de lucru) cu CV-uri si calificari, Certificat ISO 9001/2008, Certificat ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Asumarea executarii si finalizarii lucrarilor pe cont propriu pana la alocarea sumelor de la bugetul de stat prin bugetul M. Mediului
29%
Descriere: Componenta financiara
3.
Perioada de executie a lucrarilor
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Radauti (sala de sedinte), str. Piata Unirii, nr. 2, Radauti, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230524002, Email: [email protected], Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Radauti
Adresa postala: Str. Piata Unirii, nr. 2, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230561140, Email: [email protected], Fax: 0230564703, Adresa internet (URL): www.primariaradauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2010 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer