Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reamenajare acces auto si amenajare demisol la sediul Sucursalei Regionale Timis a Bancii Nationale a Romaniei


Anunt de participare numarul 127563/02.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Nita, Tel. 0311.32.32.22, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Regionala Timis
Adresa postala:  Bd.I.C.Bratianu nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300001, Romania, Tel. 0256 220 924, In atentia:  Biora Planinca, Email:  [email protected], Fax:  0256 490 103
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Regionala Timis
Adresa postala:  Bd.I.C.Bratianu nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300001, Romania, Tel. 0256 220 924, In atentia:  Biora Planinca, Email:  [email protected], Fax:  0256 490 103
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Regionala Timis
Adresa postala:  Bd.I.C.Bratianu nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300001, Romania, In atentia:  REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reamenajare acces auto si amenajare demisol la sediul Sucursalei Regionale Timis a Bancii Nationale a Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bd.I.C.Bratianu nr.1, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile au ca obiect amenjarea spatiului interior demisol si interventii in zona de acces auto, realizarea unor goluri in pereti, camasuieli si consolidari structurale, refaceri pardoseli, desfaceri compartimentari existente, refacere rampa, refacere instalatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45331200-8-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie si de aer conditionat (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati prezentate in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 449, 727RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 28900 leiGarantie de buna executie ? 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata se face in 30 de zile de la emiterea facturii de catre executant, pe baza situatiilor de lucrari aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Cazierul judiciar al societatii, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului (valabil la data deschiderii ofertei),
Cazierul judiciar al administratorului societatii, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului (valabil la data deschiderii ofertei),
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006,
Certificat de participare la licitatii,
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale,
Certificatul constator si certific de inmatric eliberate de ORC, Certificatul de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani,
Lista de experienta similara val. minima 1.449.000lei, fara TVA (338, 551.40 euro, fara TVA), rezultata dintr-un contract similar finalizat in ultimii 5 ani,
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii 1 inginer constructii civile cu experienta de minim 5 ani, Informatii privind subcontractanti (dupa caz),
Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
Operatori economici atestati de MCPN,
Operatori economici titulari de Atestat ANRE de tip B
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2011 10:00
Locul: Bd.I.C.Bratianu nr.1, mun.Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor. Imputernicirea va mentiona nivelul de delegare al reprezentantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1Of ? prop teh, fin si doc de calif/eligibilitate ? vor fi prezentate in 2 ex (un orig si o copie) si in format electronic (CD);2Pt prod folosite in cad lucr se solic certif de cf de la prod/furniz acestora, iar ofert declarat castigator se obliga sa dep la aut contract gar pt prod/echip, dupa semn ctr si inainte de incheierea pv de recep la terminarea lucr.3Lucr se vor realiza cf specif proiec, care cuprinde: mem teh, caiete de sarcini, breviare de calcul, progr de urmarire a calitatii, liste de cant atasate la fisa de date a achiz si piese desenate4Gar acordata lucr, insusita de of prin form de of, este de 2 ani.5Exec lucr are oblig de a reface, pe propria chelt, orice deteriorare a fatadelor/zon imob BNR, care poate interveni pe parcursul executiei.6Aut contract asig posib vizitarii Suc Timis, I.C.Bratianu nr.1, tuturor op ec care doresc sa parti la proced de achiz in 10 Aug 2011, ora 11:00. Pt a se putea asig accesul in ob, op ec vor trans o solic scrisa Suc Timis, in 09 Aug 2011, pana la ora 15:00, la nr de fax: 0256490103, in at Dnei. Planinca Biora, Sef Serv Adm. Solicitarea va contine numele si datele de identificare ale soc solicitante, nr si numele pers care vor part (max 2 pers), C.I./B.I. si CNP. Accesul in imobilul BNR se va face numai pe baza C.I./B.I. si a imp emise de op ec pt pers particip la vizitare. Particip la vizita ob vor semna un angajament de confi cu priv la inf primite de la Suc Timis. In cazul in care aceasta proced de acces in imobilul BNR nu este respectata in totalitate, BNR isi rezerva dreptul de a nu permite accesul pentru vizitob.7Autoriz accesului in incinta BNR, dpdv al securitatii: Pers ce va fi desemnat pentru realiz lucr ce fac obl ctr va trebui sa semneze un angaj de confidentialitate. Accesul se va face pe baza de tabel, emis de executant, cu datele pers.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2011 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer