Licitatie Publica - Lucrari de reamenajare acces auto si amenajare demisol la sediul Sucursalei Regionale Timis a Bancii Nationale a Romaniei
Anunt de participare numarul 132476/28.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel. +40 311323222, In atentia: Biora Planinca, Email: [email protected], Fax: +40 213110162, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Regionala Timis
Adresa postala: Bd.I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300001, Romania, Tel. +40 256220924, In atentia: Biora Planinca, Email: [email protected], Fax: +40 256490103
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Regionala Timis
Adresa postala: Bd.I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300001, Romania, Tel. +40 256220924, Email: [email protected], Fax: +40 256490103
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei - Sucursala Regionala Timis
Adresa postala: Bd.I.C.Bratianu nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300001, Romania, In atentia: REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica Monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reamenajare acces auto si amenajare demisol la sediul Sucursalei Regionale Timis a Bancii Nationale a Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bd.I.C.Bratianu nr.1, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare spatiu interior demisol, interventii zona de acces auto. Realizare goluri in pereti, camasuieli si consolidari structurale, refaceri pardoseli, desfaceri compartimentari existente, marire gol acces auto, refacere rampa acces, sistematizare curte interioara, refacere instalatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45331200-8-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie si de aer conditionat (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati prezentate in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 449, 727RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 15.000 leiGarantie de buna executie ? 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Autoritatea contractanta are obligatia de a efectua plata catre furnizor in termenul convenit de la emiterea facturii de catre acesta.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006,
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetele locale, Certificat de participare la licitatii, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, copii ale partilor relevante ale unui contract de lucrari similare, procesul verbal de receptie si recomandare din partea beneficiarului prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 1.000.000 lei, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii 1 inginer constructii civile, care sa ateste calificarea profesionala specifica pentru un sef de santier executie dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Operatori economici atestati de MCPN, Operatori economici titulari de Atestat ANRE de tip B, Informatii privind subcontractanti (dupa caz), Certificat ISO 9001 sau certificate echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.04.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2012 10:00
Locul: Bd.I.C.Bratianu nr.1, mun.Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor. Imputernicirea va mentiona nivelul de delegare al reprezentantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Oferta ? propunerea tehnica, financiara si documentele de calificare/eligibilitate ? vor fi prezentate in doua exemplare (un original si o copie) si in format electronic (CD);2. Pentru produsele folosite in cadrul lucrarii se solicita certificatele de conformitate de la producatorii/furnizorii acestora, iar ofertantul declarat castigator se obliga sa depuna la autoritatea contractanta garantiile pentru produse/echipamente, dupa semnarea contractului si inainte de incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.3. Lucrarile se vor executa in conformitate cu prevederile detaliilor de executie prezentate in caietul de sarcini. Din considerente de securitate a obiectivului, detaliile de executie nu pot fi facute public. Ele vor fi puse la dispozitie, la cerere, de catre Sucursala Regionala Timis prin Dna. Planinca Biora, Sef Serviciu Administrare Resurse, in format electronic. Delegatul care va ridica documentele va prezenta o cerere scrisa, o imputernicire semnata si stampilata de conducerea unitatii, copie dupa actul de identitate si un angajament de confidentialitate.4. Garantia acordata lucrarilor insusita de ofertant prin formularul de oferta, este de 2 ani.5. Pentru clarificarea exacta asupra temei tehnice si o evaluare corecta a lucrarilor ce urmeaza a fi executate, autoritatea contractanta considera oportuna si necesara vizitarea obiectivului de catre operatorii economici dornici sa participe la procedura de achizitie.6. Autorizarea accesului in incinta BNR, din punct de vedere al securitatii: personalul ce va fi desemnat pentru realizarea lucrarilor ce fac obiectul contractului va trebui sa semneze un angajament de confidentialitate care va fi predat reprezentantului Sucursalei Regionale Timis a BNR. Accesul se va face pe baza de tabel, cu datele personale, emis de executant.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. +40 256494650
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 13:03