Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reamenajare si reabilitare Sedii ANB


Anunt de participare (utilitati) numarul 101033/31.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Simona Popescu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reamenajare si reabilitare Sedii ANB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reamenajare si reabilitare Sedii ANB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Diverse lucrari pentru renovarea si reabilitarea Sediilor ANB
Valoarea estimata fara TVA: 3, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare – 60.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare- surse proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
-certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor;
-certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte:
-capitalul social, puncte de lucru, date identificare administratori, asociati / actionari, stare actuala firma
-ca obiectul de activitate include executarea lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, respectiv: Copia certificatului de ?egistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
Se vor depune documente care atesta statutul de IMM in cazul in care candidatul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- bilant contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente (prezentate in copie stampilate si semnate conform cu originalul;
- declaratia 101 privind impozitul pe profit pentru anul 2009;
- declararea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.
In acest sens se va completa formularul B2 din sectiunea formulare.
Se vor prezenta prin inscrisuri distincte din bilant:
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Conditii minime obligatorii:
- se impune un nivel specific minim privind cifra de afaceri medie globala de 3.900.000 lei pe ultimii trei ani.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte, respectandu-se formulele de mai jos. Acestia se vor calcula cu date din bilantul contabil de la data de 31.12.2009.
Acesti coeficientise calculeaza conform OMF 3055/2009 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Lichiditate generala
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de min. 99, 5%;
Solvabilitate patrimoniala
capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de min. 30%.
-se va prezenta o scrisoare de bonitate, din care sa rezulte o situatie economica buna (emisa de banca – original)
Candidatii care nu depun calculul solvabilitatii sunt obligati sa depuna declaratia privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.doc.din care sa reiasa ca op.ec.a executat lucr.similare in ult 5 ani, pentru obiective de aceeasi amploare.Se solicita prez.a min 3 recomandari din partea clientilor cu care a incheiat contractele depuse ca experienta similara. Ofertantul va prezenta lista contr.in curs-daca exista.Ofertantul va prez. odecl. pe proprie raspundere, data sub sanctiunea art.292 Cod penal privind falsul in declaratii, din care sa rezulte informatii priv.dotarile specifice, utilajele, echip.tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indepl.contractului.Incheierea si indepl. in ult. 5 ani a cel putin un contract al carui obiect a fost realizarea unor lucrari similare si care a avut o valoare egala sau mai mare decat 1.000.000 lei . Dovada se va face prin prezentarea in copie a contr.si procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Se va prez. decl.privind efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere ?ultimii 3 ani, precum si inf.priv.personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Certificat SR EN ISO 9001, Certificat SR EN ISO 14001;Certificat OH SAS 18001 si Certificat SA 8000 valabile la data deschiderii ofertelor;Evaluarea riscurilor locurilor de munca (accidentare si imbolnavire profesionala) intocmita conform Legii 319/2006 de catre o soc. sau persoana fizica autorizata;Procedura de gestionare a deseurilor intocmita conform cerintelor SR EN ISO 14001:2005 si Legii 265/2006; Manualul sistem.de management al calitatii;Se vor prezenta ultimele rapoarte de audit de supraveghere pentru SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001, OH SAS 18001 si SA 8000 valabile (din ultimele 12 luni).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 11:00
Locul: Directia Logistica, Splaiul Independentei, nr. 235, parter, corp C1, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Declaratie pe propria raspundere, data sub sanctiunea art.292 Cod penal privind falsul in decl., prin care of.sa declare si sa-si asume raspunderea ca la elab.ofertei a tinut cont de oblig. referitoare la conditiile de munca si protectia muncii si ca le va respecta pe parcursul ?epl.contr.de lucrari.Se vor prezenta: contractul cu o firma de specialitate in evacuarea containerelor cu deseuri, inclusiv contractul acesteia cu firma care detine depozitul de deseuri (groapa de gunoi).Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, astfel : -1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat ?domeniul lucrarii ce urmeza sa fie executata, angajat cu contract de munca sau contract cu o firma de specialitate atestat MLPAT conform HG.925/95;
-1 responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata angajat cu contract de munca sau contract cu o firma de specialitate atestat MLPTL-ISC conform HG. 766/97;1-inginer electricianautorizat ANRE minim gradul III (joasa si medie tensiune) angajat cu contract de munca sau contract cu o firma de specialitate autorizata ANRE;1- instalator autorizat Distrigaz gradul I angajat cu contract de munca sau contract cu o firma de specialitate agrementata ANRGN.Aceste cerinte se dovedesc cu copii: contract de munca inregistrat la ITM, contract cu o firma de specialitate, atestari, autorizatii persoane sau firme, documente care trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Ofertantii vor prezenta planul propriu de sanatate si securitate in munca pe care operatorul economic il va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se va prezenta lista cu echipamentul de protectie a muncii aferent tipurilor de lucrari ce vor fi executate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, Etaj 2, Ap. 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer