Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reamenajare si reabilitare Sedii ANB


Anunt de participare (utilitati) numarul 75462/13.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Simona Popescu, Tel.021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reamenajare si reabilitare Sedii ANB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reamenajare si reabilitare Sedii ANB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reamenajare si reabilitare Sedii ANB - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 20.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligibilitatea ; Decl. pe propria raspundere priv. neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G. nr. 34/2006;Certificat constator priv. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat constator privind indepl.obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de O.R.C., emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la :
- faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati;si sa contina informatii despre: -capital social, puncte de lucru, date identificare asociati.Documentul se depune in original.
Certificat de inregistrare societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente (copie) bilant cu rezultat pozitiv;
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.
indicatori:
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Conditii minime obligatorii:
- se impune un nivel specific minim privind cifra de afaceri medie globala de 1.000.000 lei pe ultimii trei ani.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte, respectandu-se formulele de mai jos. Acestia se vor calcula cu date din bilantul contabil de la data de 30.06.2008.
Acesti coeficientise calculeaza conform OMF 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Lichiditate generala
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie peste procentul de 100%;
Solvabilitate patrimoniala
capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%.
Cerinta obligatorie:
-se va prezenta o Scrisoare de bonitate financiara conform bilantului contabil la 30.06.2008, din care sa rezulte o situatie financiara buna (emisa de banca original)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Doc. din care sa reiasa ca op.ec. a exec.lucr.similare in ult. 5 ani, ptr.obiect.de aceeasi amploare.; 2.Minim 3 recomand. din partea clientilor cu care a incheiat contr. depuse ca exper.simil.;2.daca pe parcursul exec. lucr.au fost inreg.: a.neconf. care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;b.cazuri de accidente th. produse din vina exclusiva a contr.;c.receptii amanate sau respinse din cauza neresp. param.de calit.;3.Lista contr.in curs.; 4.Decl.pe proprie raspundere, data sub sanctiunea art.292 Cod penal priv. falsul in decl., din care sa rez. inf. priv.dotarile specif., utilajele, echip. tehnic, mijl.de transport, lab.si alte mijl. fixe pe care of.se angajeaza sa le utiliz.ptr.indepl.contr.; Incheierea si indepl.in ult. 5 ani a cel putin un contr. al carui obiect a fost realiz. unor lucr. similare si care a avut o val.= sau > decat 400.000 lei. ; Inf. ref. la pers. tehnic de spec. si de cond. in ult.3 ani.; Certif. SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001, OH SAS 18001 si Certif. SA 8000 (elib. de o soc. agrem.in Romania sau U.E.), incl. Caietul cu eval.risc. de accident.si imbolnav.profes, Proced. de gest. a deseurilor, Descrierea sist. de manag.al calitatii, valab.la data deschid.ofertelor.;Decl.pe propria rasp., data sub sanctiunea art.292 Cod penal, prin care ofertantul sa declare si sa-si asume raspunderea ca la elab. ofertei a tinut cont de oblig. ref. la cond.de munca si prot.muncii si ca le va respecta pe parcursul indepl.contr.de lucr.Of. tb. sa asigure pers.de spec. consid. necesar pentru indepl. contr. de lucrari: 1 resp.tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucr. ce urmeza sa fie exec., angajat cu contract de munca sau contract cu o firma de spec.atestat MLPAT cf. HG.925/95; 1 resp. cu calitatea (CQ) atestat in dom.lucr. ce urmeaza sa fie exec.angajat cu contr.de munca sau contr. cu o firma de spec.atestat MLPTL-ISC cf. HG. 766/97;1 ing.electric. autoriz. ANRE min.gr.III (joasa si medie tensiune) cu contr. de munca sau contr.cu o firma de spec. autoriz. ANRE;1 instal.autoriz. Distrigaz gr.I, cu contract de munca sau contr. cu o firma de spec. agrem, ANRGN.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2009 11:00
Locul: Directia Logistica - Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti din partea operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.021.314.01.10, Fax: 021.314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2009 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer