Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reciclare in situ a imbracamintii asfaltice pe drumurile judetene


Anunt de participare numarul 78579/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii contractante., Tel.0040256-406558;0040256-498734, In atentia: Dan SARMES, Email: [email protected], Fax: 0040256-241634
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reciclare in situ a imbracamintii asfaltice pe drumurile judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - drumurile judetene asfaltate, prevazute in Anexa 1 la Fisa de date a achizitiei.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 14, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reciclare in situ a imbracamintii asfaltice pe drumurile judetene, executate conform specificatiilor din Caietul de Sarcini si programelor lunare emise de beneficiar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- conform specificatiilor din Caietul de Sarcini si programelor lunare emise de beneficiar.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: 230.000 lei;
- garantia de buna executie: 10% din pretul contractului, excl. TVA; durata: 24 luni calendaristice.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Platile se vor face din Bugetul propriu al autoritatii contractante, conform clauzelor contractuale;
- Termenele de plata acceptate: 4 luni de la emiterea facturii de catre executant.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare sau Asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificate constatatoare (tip) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si, respectiv, a taxelor catre bugetele locale; Certificat de Cazier fiscal.
Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de O.R.C. (emis cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor). Nota: Nu sunt admise firmele care nu au inscrisa ca Activitate principala: Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor 4211 in documentele eliberate de catre O.R.C..Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (inclusiv traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: egala sau mai mare de 21000000;
- Lichiditatea generala > 100 %;
- Solvabilitatea patrimoniala > 30 % ;
- Bilantul contabil la 31.12.2008, vizat de catre administratia fiscala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari de drumuri executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari: Formularul E;
- Experienta similara: dovada executarii a cel putin 3 contracte avand ca obiect lucrari de reciclare in situ a imbracamintilor asfaltice cu o valoare de minim 3.500.000 lei;
- Obligatii contractuale in desfasurare;
- Declaratie privind efectivele medii anualeale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile cu executia: Formularul F si Anexa;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul: Formularul G, Anexa.1 si Anexa.2;
- Agrement tehnic pentru procedeul de reciclare cu bitum spumant si ciment sau alti lianti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2009 10:00
Locul: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam. 406, et. IV, Timisoara 300034, tel. 0256-406559, 0256-406564.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive de natura tehnica, nu este posibila atasarea documentatiei de atribuire in SEAP. Autoritatea contractanta isi asuma obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic interesat un exemplar al acesteia .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
1. Contestatia - in 5 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante; atat la CNSC, cat si la sediul autoritatii contractante (art. 256^2 din O.U.G. 34/2006).2. Calea actiunii in justitie (cf. Legii nr. 554/2004).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2009 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer