Licitatie Publica - Lucrari de recompartimentare si amenajare interioara sediu depozit materiale Cican
Anunt de participare (utilitati) numarul 56618/24.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: prin subunitatea sa EMC ROSIA, str. Constructorilor NR.9, JUD. GORJ, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: ing. MARIUS MOHORA -sef birou Atribuire Contracte P.L.S., Tel.0253/371188, 0253/371189, 0725/536069, 0720/666391, In atentia: ing. MARIUS MOHORA -sef birou Atribuire Contracte P.L.S., Email: [email protected], Fax: 0253/371208, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de recompartimentare si amenajare interioara sediu depozit materiale Cican
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depozitul de materiale Cican din incinta sediului E.M.C. Rosia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrarea are ca scop reamenajarea actualei constructii prin executarea unor lucrari de extindere birouri (respectiv lucrari de zidarie si amenajare interioara, inclusiv montarea de usi, ferestre, instalatie electrica si de climatizare) in vederea asigurarii functionarii in conditii optime, la standerdele solicitate de normele in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform formularului C5 din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare este de 550 lei garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, modalitati legale de plata in functie de disponibilitati, in termen de 90 zile de la prezentarea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratiei privind eligibilitatea formular 12A; formular 12B;certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si plata contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator si Certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare sau altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantului financiar-contabil valabil la data deschiderii ofertelor, vizat si inregistrat de organele competente si declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (care trebuie sa fie de cel putin 55.000 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale ;fisa de informatii privind experienta similara ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executiei integrale, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract de executie de lucrari similare in val. de min. 5500 lei sau max. trei contracte in val.de min.10000 lei;declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului de prestari de servicii;declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani document/certificat ISO 9001:2000, certificat/autorizatie de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
840
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 36 RON
Conditii si modalitate de plata: prin depunere in casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2008 11:00
Locul: sala de sedinte sediul EMC Rosia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri legale pe care le vor prezenta inaintea deschiderii ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr.4, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/413179, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI , ,OLTENIA SA
Adresa postala: Str. TUDOR VLADIMIRESCU , NR.1-15, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0725531014, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2008 13:14