Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de recompartimentare si modernizare C.R.R.N.P. Techirghiol Corp B


Anunt de participare numarul 87482/28.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Adresa postala: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania, Punct(e) de contact: Calut Ciprian, Tel.0241480851, In atentia: Calut Ciprian, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241694137, Adresa internet (URL): http: //www.dgaspc-ct.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de recompartimentare si modernizare C.R.R.N.P. Techirghiol Corp B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Corp B, C.R.R.N.P. Techirghiol, str. M.Sadoveanu nr 9, centru aferent DGASPC C-TA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de recompartimentare si modernizare, cu respectarea cantitatilor si extraselor date de proiectant
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie lucrari de reparatii generale si de renovare corp B - CRRNP Techirghiol
Valoarea estimata fara TVA: 4, 210, 364RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 80000.00 ron; garantie de buna executie de 5 % din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din bugetul de stat si din bugetul local al Consiliului Judetean Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere. oferta castigatoare depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate, executia de lucrari specifice obiectului achizitiei;
In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici:
Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele referitoare la eligibilitate si inregistrare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1. Bilant contabil pe ultimii trei ani vizatsi inregistrat de organele competente, respectiv2006 , 2007 si 2008 in copie, cu mentiunea conform cu originalul;Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri legalizate ale bilantului, in limba romana.
2.Fisa Informatii generale, din care sa rezulte o cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) de cel putin 1.500.000 euro, echivalent in lei la data de06 octombrie 2009 - conform Formularului 5 din sectiunea III Formulare
3. Scrisoare de bonitate bancara, pentru verificarea situatiilor financiare(bilant contabil) la data de 31.12.2008 din care sa rezulte:
b) Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100):
[x] solicitat - incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 30%;
c) Grad de indatorare[x] solicitat incadrarea valorii indicatorului sub/egal cu procentul de50%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta simila ultimii 5 ani: cel putin 3 contracte incheiate si finalizate, pentru lucrari complexe de constructii(consolidare, restaurare si instalatii) dintre cele 3 contracte anterioare se solicita ca cel putin un contract sa aibe o valoare de minim 1.000.000euro fara TVA;Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, se solicita pentru indeplinirea contractului prezentarea un personal angajat, cel putin 50 persoane cu contract de munca pe perioada nedeterminata (8 ore) Nominalizarea personalului cheie, astfel: sef de santier desemnat pentru lucrare: inginer constructor, desemnat ca responsabil de proiect (investitie);responsabilul tehnic cu executia RTE autorizat de institutii abilitate, respectiv MLPTL sau institutii echivalente in tara in care ofertantul este rezident; responsabil cu asigurarea calitatii CQ, autorizat de institutii abilitate, respectiv ISC sau institutii echivalente in tara in care ofertantul este rezident; responsabilul cu securitatea muncii.Pentru personalul de conducere si pentru persoanalul cheie nominalizat se vor prezenta CV-uri, conform Formularului 9a din sectiunea III Formulare, insotite de diplome si certificate de atestare, pentru dovedirea cerintelor anterioare. Declaratie privind numarul de muncitori pe meserii ce vor fi repartizati pentru lucrare, vizata de ITM.Nota: Pentru personalul cheie nominalizat de ofertant, cu care ofertantul are contracte de colaborare se va completa o declaratie de exclusivitate si disponibilitate conform Formularului 10din Sectiunea III Formulare si deasemenea se vor prezenta in copie contractele de colaborare. Se vor prezenta: ISO 9001 sau echivalent; dovada implementarii standardului de mediu 14001 sau echivalent; dovada implementarii standardului OHSAS 18001 sau echivalent; dovada implementarii standardului SA8000 sau echivalent; Autorizare de la producator/distribuitor pentru principalele categoriii de materiale utilizate pentru executia obiectivului. Oferte de pret de la principalii furnizori de materiale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se vor respecta prevederile articolelor 67 alin 2 din OUG 34/2006 siart 41 din HG nr 1660
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2009 12:00
Locul: sediul DGASPC CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
din motive tehnice nu poate fi atasata documentatia de atribuire;se solicita solvabilitate patrimoniala / nu se solicita prezentarea declaratiei conform art 181/oug 34/2006;valoarea estimata in euro este data la un curs euro de 4.1786 din 31.05.2009 curs stabilit prin devizul general al lucrarii;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str Stavropoleos, Nr 6, Sector 3 , Romania , Tel.021.3104641 , Fax: 021.3104641, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 32436, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelConstanta
Adresa postala: str Traian nr 31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900600, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic contencios
Adresa postala: DGASPC Cta , str Decebal nr 22 etaj 2, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900665, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer