Licitatie Publica - Lucrari de recompatimentare, reparatii generale si renovare nivelul I-corp A+B, nivelele 5,6,7,8-corp A, nivelul 2,4 partial -corp B
Anunt de participare numarul 30111/30.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE COPII "DR.GAVRIL CURTEANU"
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Punct(e) de contact: Ing.Tarta Nicolaie, Tel.0259441844, Email: [email protected], Fax: 0259267903
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de recompatimentare, reparatii generale si renovare nivelul I-corp A+B, nivelele 5, 6, 7, 8-corp A, nivelul 2, 4 partial -corp B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 8, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
recompartimentarea spatiilor, lucrari de constructii, lucrari de instalatii electrice, termice, sanitare, fluide medicale nivelul 1-corp A+B, nivelele 5, 6, 7, 8-corp A, nivelul 2, 4 partial -corp B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
recompartimentarea spatiilor, lucrari de constructii, lucrari de instalatii electrice, termice, sanitare, fluide medicale nivelul 1-corp A+B, nivelele 5, 6, 7, 8-corp A, nivelul 2, 4 partial -corp B
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.11.2007 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 30000 leigarantie de buna executie de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri MSP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati fara legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate (formularul A), declaratia privind neancadrarea in prevederile art.181 (formularul B), Certificat Constatator emis de ORC, Documente care dovedesc achitarea taxelor la bugetele de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil, declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (formularul D)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani (formularul C), declaratie privind personalul angajat si cadre de conducere (formularul F), declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul (formular E), certificate de calitate ISO 9001/2000, standarde de protectie a mediului ISO 14000/ISO 14001 sau documente care sa ateste ca sunt in curs de implementare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6704/27.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2007 12:00
Locul: la sediul autoritatii, cam.111, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, sectia Contencios Administrativ si Fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii
Adresa postala: Str.Parc Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la CNSC si la sediul autoritatii in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Copii "Dr.Gavril Curteanu"
Adresa postala: Str.C.Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Tel.0259/441844, Email: [email protected], Fax: 0259/267903
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 09:09