Licitatie Publica - Lucrari de reconstructie ecologica complex Rosu Puiu si lucrari amenajare pentru imbunatatirea conditii mediu complex Sontea Fortuna jud.Tulcea
Anunt de participare numarul 70385/24.12.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR DOBROGEA LITORAL
Adresa postala: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Punct(e) de contact: MIRELLA OANCEA, Tel.0241673036, Email: [email protected], Fax: 0241673025, Adresa internet (URL): www.rowater.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reconstructie ecologica complex Rosu Puiu si lucrari amenajare pentru imbunatatirea conditii mediu complex Sontea Fortuna jud.Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Complexul Rosu Puiu si complexul acvatic natural Sontea Fortuna jud. Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reconstructia ecologica in complexul Rosu Puiu privind imbunatatirea regimului hidrologic si refacerea potentialului piscicol si amenajarea pentru imbunatatirea conditiilor de mediu in zonele de reproducere naturala a pestilor autohtoni din rezervatia biosferei-complex acvatic natural Sontea Fortuna jud.Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 12, 599, 681.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pentru lotul I: 100000 leiGarantie de participare pentru lotul II: 35000 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe si cofinantare la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;
Cazier judiciar;
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul General Consolidat;
Certificat de atestare fiscala privind impozite si taxe locale;
Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor;
Certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare;
Fisa de informatii generale;
Fisa informatii financiare;
Bilant contabil inregistrat la 30.06.2008;
Pentru lotul I cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin de 13916000 lei;
Pentru lotul II cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin de 4983100 lei;
Autorizatie de desfasurare a activitatilor economice pe teritoriul ARBDD.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de experienta similara;
Pentru lotul I: cel putin un contract similar finalizat insotit de procese verbale de receptie in valoare de cel putin 2783200 lei;
Pentru lotul II: cel putin un contract similar finalizat insotit de procese verbale de receptie in valoare de cel putin 996600 lei;
Recomandari;
Informatii privind informatii personal tehnic de specialitate;
Efective medii anuale ale persoanelor angajate;
Declaratie privind utilajele, instalatii, echipamente tehnice;
Certificat de atestare privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii;
Certificat de atestare privind managementul de mediu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa, copie certificat de inregistrare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2009 13:00
Locul: Directia Apelor Dobrogea Litoral str. Mircea cel Batran, nr.127, Constanta, cod postal 900592
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003, Email: [email protected], Fax: 0241616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 02131046642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Directia Apelor Dobrogea Litoral
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran, nr.127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Tel.0241673036, Email: [email protected], Fax: 0241673025, Adresa internet (URL): www.waterct.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2008 10:44