Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetre de ameliorare in jud. Timis


Anunt de participare numarul 63588/12.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE TIMISOARA
Adresa postala: STR. M.KOGALNICEANU, NR.6, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300125, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MAGDAS, Tel.0256/294897, Email: [email protected], Fax: 0256/205511
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetre de ameliorare in jud. Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: com. Uivar, jud. Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de reconstructie ecologica forestiera prin impaduriri, pe terenuri degradate si de intretinere a plantatiei pana la realizarea starii de masiv
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reconstructie ecologica com. Uivar, jud. Timis.
1. perimetrul de ameliorare Rauti, comuna Uivar, jud. Timis 15, 23 ha, valoare estimata fara TVA 439.393 lei / 123.832 ;
2. perimetrul de ameliorare Sanmartinu Maghiar, comuna Uivar, jud. Timis 30, 73 ha, valoare estimata fara TVA 805.336 lei / 226.933 ;
3. perimetrul de ameliorare Ionel, comuna Uivar, jud. Timis 17, 8 ha, valoare estimata fara TVA 525.597 lei / 148.126 ;
4. perimetrul de ameliorare Otelec, comuna Uivar, jud. Timis 59, 59 ha, valoare estimata fara TVA 1.082.345 lei / 305.032 ;
5. perimetrul de ameliorare Uivar, comuna Uivar, jud. Timis 20, 29 ha. valoare estimata fara TVA 566.551 lei / 159.668 ;
6. perimetrul de ameliorare Pustinis, comuna Uivar, jud. Timis 27, 85 ha, valoare estimata fara TVA 728.441 lei / 205.293 .
Valoarea estimata fara TVA: 4, 147, 553RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie in valoare de 40000 leigarantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din surse proprii- fondul de ameliorare a fondului funciar cu destinatie silvicaplata cu O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale si asigurari sociale de stat, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor,
declaratie privind eligibilitatea, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului eliberat cu cel mult 90 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, certificat de atestare pentru executie- lucrari silvice de ameliorare conform O.M.88/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil din anul precedent vizat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, contractele de munca valabile ale persoanelor atestate, declaratie privind personalul angajat, obligatii contractuale in desfasurare, propunerea tehnica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la sediul unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante - str. M. Kogalniceanu, nr. 6, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele cu imputernicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3118090, Email: [email protected], Fax: 021/3118085
Organism competent pentru procedurile de mediere
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE TIMISOARA
Adresa postala: str. M. Kogalniceanu, nr. 6, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300125, Romania, Tel.0256/294897, Email: [email protected], Fax: 0256/205511
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE TIMISOARA
Adresa postala: tsr. M. Kogalniceanu, nr. 6, Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300125, Romania, Tel.0256/294897, Email: [email protected], Fax: 0256/205511
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer