Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reconstructie ecologica si impadurirea terenurilor degradate constituite in ,,Perimetrul de ameliorare Mischii?, judetul Dolj, pe suprafata totala de 114,00 ha


Anunt de participare numarul 103853/12.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala:  Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  SURUGIU VIOREL - Achizitii Publice, Tel. 0251408200, INT.361, 362, In atentia:  SURUGIU VIOREL, Email:  [email protected], Fax:  0251408230, Adresa internet (URL):  www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reconstructie ecologica si impadurirea terenurilor degradate constituite in , ,Perimetrul de ameliorare Mischii?, judetul Dolj, pe suprafata totala de 114, 00 ha
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Perimetrul de ameliorare Mischii, judetul Dolj, pe suprafata totala de 114, 00 ha
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa Lucrari de reconstructie ecologica si impadurirea terenurilor degradate constituite in , ,Perimetrul de ameliorare Mischii?, judetul Dolj, pe suprafata totala de 114, 00 ha.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
77230000-1-Servicii pentru silvicultura conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari executate in Perimetrul de ameliorare Mischii, judetul Dolj, pe suprafata totala de 114, 00 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 946, 985RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 38.900 lei, potrivit art.86 din H.G.nr.925/2006, garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Mediului, Administratia Fondului pentru Mediu, prin ConsiliulJudetean Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusivcele locale, la data deschiderii ofertei.
Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu restante catre bugetul general consolidat neachitate la data deschiderii ofertelor, vor fi excluse.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat O.R.C. in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
C.U.I. Prezentarea fisei de informatii generale care sa contina cifra de afaceri pe perioada 2007, 2008, 2009.Bilantul contabil la 31.12.2009, vizat siinregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de aceeasi natura ca si lucrarea supusa acestei proceduri de achizitie, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele de lucrariprezentate.
Resurse umane. Resurse Tehnice.
Standarde de asigurarea calitatii, specifice lucrarilor. Declaratie protectia muncii.Copie a contractelor de lucrari pentru care depune oferta.
Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractele prezentate.
Atestat emis de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, avand drept scop asigurarea premiselor pentru realizarea lucrarilor de imbunatatiri funciare in vederea indeplinirii cerintelor tehnice si calitative minimale prevazute in Ordinul nr. 88/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care efectueaza proiectarea si/sau executa lucrari de imbunatatiri funciare din domeniul silvic.
Se va prezenta CERTIFICAT DE ATESTARE emis de M.A.P.D.R. in baza Ordinului ministrului M.A.P.D.R. nr.88/2006, copie legalizata, valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, 1 runda=24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 12:00
Locul: Sediul C.J.Dolj, str. Unirii, nr.19, municipiul Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evalurae, persoanele reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, si dupa caz observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Finantare: Ministerul Mediului, Administratia Fondului pentru Mediu, prin Consiliul Judetean Dolj.Documentatia se acceseaza direct, complet si nerestrictionat din SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  B.dul N.Titulescu, nr.4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251/418268, Fax:  0251/418268
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str. Unirii nr.19, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200585, Romania, Tel. 0251/408213, Fax:  0251/408213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2010 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer