Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de refacere alei carosabile Spitalul Judetean ? Sectia boli infectioase


Anunt de participare numarul 105425/04.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/6196044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/6196044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax:  0239/6196044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de refacere alei carosabile Spitalul Judetean ? Sectia boli infectioase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Judetean ? Sectia boli infectioase
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere alei carosabile Spitalul Judetean ? Sectia boli infectioase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de refacere alei carosabile Spitalul Judetean ? Sectia boli infectioase in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini dib documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 108, 452.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de partic: 1600 lei.; per de valab: 90 zile; gar de buna exec: 10% din valoarea fara TVA a contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bug Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea si subcontractarea se va face conf.art.44 si 45 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 12A - Decl de elig.
Form12B ? Decl priv neincadr in prev art. 181
Certif const emis de ORC, elibcu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, in orig sau cop leg, val la data desch.
Certif de inreg(C.U.I.) emis de ORC, cop stamp si semn "conf cu orig " de catre reprez leg al of.
Certif const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons val la data desch, in orig sau cop leg.
Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc val la data desch, in orig sau cop leg.
Certif de atest privoblig la Fd de mediu, elib de Adm Fd de mediu din care sa reiasa ca nu are dat rest la Fd de mediu, val la data desch, orig sau cop leg.
Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elibde aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxsi contrib catre bug de stat si bug locin conf cu cer solde aut contr.
Doc vor fi prezin orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg a ac in lb rom.
Ptr of nerezid se vor aplica prevart.182 din OUG nr. 34/2006, aprob prin Leg nr.337/2006, cu modif si compl ult.
Doc vor fi prez in orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afac med an pe ult 3 ani, sa fie de min 200.000, 00 lei fara TVA.Se va prez Form 3.
Of treb sa prez o adev C.I.P. ( Centr Incid de Plata ) priv nefig in evid ac inst cu incid de plata maj in ult 24 de luni.
Of treb sa faca dov ca are disp res reale negrev de dati, linii de cred conf de banci sau orice alte mij fine in val de min 50.000, 00 lei ptr finant inc lucr prez proc.Ptr calif of va dep doc banc dov in orig sau cop leg dupa cum urm:
a).scris de conf, emisa cu max 3 zile inainte de data dep, sau
b).extr de cont elib cu min 2 zile inainte de data dep + decl pe pr rasp a of ca va rez si util din suma consem in extr, min sol ca res fin pr ptr finant lucr.
c)in caz lin de credit, of treb sa faca dov ca suma disp (pos de util) prin lin de credit resp, este de min 50.000, 00 lei, la data dep of.Ult bil cont (la 31.12.2009 ), viz si inreg de org comp, cu rez fin poz, din care se va anexa o copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista contr prest in ult 5 ani ? Form 12 F.
2.Fisa de inf priv exp sim ? conf Form Exp.( lucr sim prez lucr lic ? exec lucr de drum );Of treb sa faca dov indepl a unui contr sim, in ult 5 ani, care a avut o val de100.000, 00 lei fara TVA.
Form de exp sim va fi ins de cop dupa contr nom, recomand benef si PVR la term lucr;3.Of treb sa disp de urmat dot teh min:
- st de prep mixt asf; se va prez cop rap de insp ICECON sau echiv ptr st precum si cop aut de med ptr loc unde este ampl;se va prez si certif ptr contr prod (CE), in st de prep mixt asf precum si lic ptr util certif de conf mai sus ment, em de un org acred ptr atest conform mixt asf in lucrare.-lab de incerc gr 2, aut; se va prez cop aut lab precum si cop doc dov ptr disp as lab sau as serv unui lab de inc de gr 2.
- repartizor de mixt asf autom, prev cu palpatori atest ICECON;
- cilindri comp vibr atest ICECON;
-autogreder atest ICECON;
- termocontainer de asf cu cap min 10 tone atest ICECON;
Ptr prez dot teh se va util Form 5.
Se vor prez cop leg dupa doc dov as disp dot teh.
4. Of treb :
-sa disp de pers calif in dom ( asfaltator ); Form.6.
-sa disp de un resp teh cu exec lucrr care care fac ob prez proc; se va prez cop doc de colab cu resp teh cu exec sau cop contr de ang a ac; se va prez cop leg a leg viz la zi, ptr resp teh cu exec; Form.6.-sa disp de un resp cu cal atest in dom lucr care urm a fi exec; se va prez cop doc de colab cu resp de cal sau cop contr de ang a ac; se va prez cop leg a atest; Form.6-sa aiba certif de atest acord de APDP din Romania ptr exec lucr de intret si rep drumuri loc, in cop leg, val ptr anul in curs.ISO 9001 :2000 (2008) sau echiv , fotocop ; ISO 14001 :2005, sau echiv, fotocop ; OHSAS 18001 :2008, sau echiv, fotocop; SA 8000 :2008 sau echiv, fotocop.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, camera 404, etajul IV, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentare al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email:  [email protected], Fax:  0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP.JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer