Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de refacere brese dig Halaucesti dupa inundatiile din iunie-iulie 2010


Anunt de participare numarul 115986/24.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Punct(e) de contact:  Emil Vamanu, Tel. 0234 / 541.646, In atentia:  Compartiment Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 510.050, Adresa internet (URL):  www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de refacere brese dig Halaucesti dupa inundatiile din iunie-iulie 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Dig Halaucesti, comuna Halaucesti, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate in CaietuldeSarcini a Lucrarilorde Refacere brese dig Halaucesti dupa inundatiile din iunie-iulie 2010, dupa cum urmeaza:
-Bresa nr.1 ? 80 ml;
-Bresa nr.2 ? 50 ml;
-Bresa nr.3 ? 70 ml.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate in CaietuldeSarcini a Lucrarilorde Refacere brese dig Halaucesti dupa inundatiile din iunie-iulie 2010, dupa cum urmeaza:
-Bresa nr.1 ? 80 ml;
-Bresa nr.2 ? 50 ml;
-Bresa nr.3 ? 70 ml.
Valoarea estimata fara TVA: 233, 109.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la procedura este: 4662 lei. Garantia de buna executie a contractului este: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul se va finanta din fonduri proprii. Plata contravalorii contractului se va efectua cu OP in contul de Trezorerie al executantului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat constatator, valabil la data depunerii ofertei, emis de Oficiul registrului Comertului pentru persoane juridice/fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra anuala de afaceri realizata in ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului- se va prezenta formularul Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului realizata in ultimii 3(trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 466000.00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari similare executate in constructii hidrotehnice in ultimii 5 ani care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Lista lucrarilor va fi confirmata prin prezentarea in copie a contractelor incheiate si finalizate si a unor certificate/recomandari emise de contractantul-beneficiar;
2. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamenmtele tehnicepe care operatorul economic le va utiliza pentru indeplinirea contractului de lucrari. Lista utilajelor si echipamentelor va fi intocmita in conformitate cu ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii?;
3. Situatie ce contine informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor - cerinta minima: desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul: V Constructii si amenajari hidrotehnice, angajati ai ofertantului (cu carte de munca) sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, cu experienta in activitatea de R.T.E.;
4. Informatii privind Planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier, in conformitate cu prevederile H.G. 300 din 2006 pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - Cerinta minima: Ofertantul va anexa in copie contractul individual de munca/angajamentul lucratorului desemnat privind securitatea si sanatatea muncii.
5. Informatii privind subcontractantii si asocierea.
6. Standarde de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent; certificat ISO 14001 sau echivalent;Certificat OHSAS 18001 sau echivalent; Certificat SA 8000 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5(cinci) ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit contracte similare cu o valoare insumata cel putin egala cu 233109.57 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor la C.N.S.C. este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Siret - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax:  0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2011 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer