Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de regularizare Valea Vinesti la Savarsin jud. Arad


Anunt de participare numarul 59310/21.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONAL APELE ROMANE -DIRECTIA APELOR MURES
Adresa postala: TIRGU MURES str. Koteles Samuel nr. 33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI, Tel.0265260289, Email: [email protected], Fax: 0265264290, 0265267955, Adresa internet (URL): www.directiaapelormures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodararea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de regularizareValea Vinestila Savarsinjud. Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: paraul Vinesti in loc.Savarsin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reprofilare si decolmatarealbie , exec.zid de sprijin, exec. de caderi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor respectacantitatile de lucrariprevazutein documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 263, 580EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare la licitatie = 12500 lei, cont TREZ TG. MURES RO13TREZ4765005XXX008483
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite externe si surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf. art.44 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii si formalitatinecesare evaluarii resp. cerintelormentionate. docum. de eligib., docum.privind neincadr. in art.180, 181 al OUG 34/2006, certificate const. privind plata taxelorlocale si de stat , contrib. privind asig. de stat si a pensiei suplim. certificat emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil, cifra de afaceripe ultimii 3 ani = 2500000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, recomandari, exoperienta similara, decl.privind pers. thnic, ISO9001 sauechivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
o lucrare similare de cel putin = 250000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
60%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: scrisoare de intentiela sediul aut. contr.inainte cu 24 ore . Plata la casieria unitatii sau contRO98TREZ4765025XXX008475
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2008 11:00
Locul: TG. MURESSTR. KOTELES SAMUEL NR. 33 ETAJ I SECRETARIAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprez. imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIULNATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropulos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104642, Email: [email protected], Fax: 021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265265199, Fax: 0265 265210
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen limita este de 5 zile de la dataluarii la cunostintade catre contestatordespre un actal aut.contr. pe care acesta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al D.A. Mures
Adresa postala: str. Koteles Samuel nr. 33, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540075, Romania, Tel.0265 260289, Email: [email protected], Fax: 0265 264290
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer