Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE RENOVARE, AMENAJARE SI DOTARI IN CADRUL SEDIULUI CCI SUCEAVA


Anunt de participare numarul 117435/15.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE SUCEAVA
Adresa postala:  STR. UNIVERSITATII NR.15/17, SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  MARIUS MOLDOVAN, Tel. 0230 520099, Email:  [email protected], Fax:  0230 520099, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: reprezentare a mediului de afaceri, consultata acordata mediului de afaceri si institutiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE RENOVARE, AMENAJARE SI DOTARI IN CADRUL SEDIULUI CCI SUCEAVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Suceava, str. universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de renovare si compartimentare, dotari cu mobilier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de renovare si compartimentare, dotari cu mobilier, specificatii tehnice si cantitati pentru lucrari, mobilier - conform Caietului de sarcini atasat Anuntului de participare
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 6400 lei, garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.
5. Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta completata in conformitate cu Formularul N din Sectiunea Formulare ? in original;
6. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmit conform Formular 20 - in original
7. Certificat constatator, in original, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul la 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente - in copie., Bilantul contabilla 31.12.2010 vizat de organele competente. Pentru cei care nu au inca depus bilantul la 31.12, se va prezenta Bilantul la 30.06.2010 insotit de balanta de verificare la 31.12.2010.
b) declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
c)Documente bancare din care sa rezulte capacitatea de a sustine financiar executia lucrarilor ? se vor prezenta Documente (Scrisoare de confort) emise de catre Banci din care sa rezulte clar ca ofertantul detine sau are acces laresurse financiare ce acopera integral valoarea ofertata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani sau perioada de activitate in cazul operatorilor economici nou infiintati ? minim 640.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor lucrari similare incepute si finalizate in ultimii 5 ani (Lucrari reabilitare/constructie/ finisaje cladiri), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati
b)declaratie pe propria raspunderereferitoare la resursele, echipamentele tehnice angajate pentru ducerea la indeplinire a contractului de lucrari
c) declaratie pe propria raspundere referitoare personalul tehnic de specialitate cu atributii majore in realizarea contractului: , ? in original;
d) declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestorae) Declaratie privind repectarea conditiilor de munca si protectia munciif) Atestat ANRE de tip B pentru executieLucrari Instalatii electrice 0, 4 KV.
g) Operatorul economic trebuie sa fie autorizat ISCIR si ANRGN (executie) astfel: pentru ISCIR (instalare, montare, verificare, intretinere si reparare, punere in functiune CT putere 75KW)
pentru ANRGN ? executie instalatii/bransament gaze la CT.
h) Certificat ISO 9001 - domeniul de atestare - lucrari civile, producere/comercializare mobilier.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a). Se va face dovada executarii a cel putin 1 contracte similar in ultimii 5 ani cu valoarea de minim 275.000 Lei fara TVA si dovada furnizarii de mobilier ?in ultimii 3 ani ? minim 1 contract valoare cel putin 44.500 Lei fara TVASe vorprezenta Contractele in copie legalizata insotite de Recomandari/Document constatator ? in original/copie legalizata si PV de receptie la terminarea lucrarii in copie legalizata.c) - Responsabilul Tehnic cu Executia pentru domeniile constructii civile- Controlorul de Calitate a lucrarilor ? CQ domeniul constructii civile si domeniul produselor pentru constructii ;
- Sef Santier ? inginer specializare constructii civilePersonal specializat pentru instruire si verificare in domeniul Securitatii si sanatatii ocupationale- Se va prezenta personalul calificat angajat in executia lucrarii : zugravi, zidari, tamplari, electricieni, personal specializat instalatii-cazane sub presiune si gaze. Se vor anexa pentru fiecare persoana mentionata ? atestatul profesional si copii ale cartii de munca/ contract de munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.03.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2011 10:00
Locul: Suceava, Str, . Universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR? finantat prin FEDR - POSDRU
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 2104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Depart. achizitii al CCI Suceava
Adresa postala:  Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. 0230 521506, Email:  [email protected], Fax:  0230 520099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2011 18:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer