Licitatie Publica - Lucrari de renovare-modernizare unitate cazare (hotel) si centru de recuperare medicala sportivi
Anunt de participare numarul 27954/14.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL "LIA MANOLIU"
Adresa postala: B-dul Basarabia nr. 37 - 39, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022103, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL HEICA, Tel.021-318.00.80; 021-318.00.81; 021-318.00.82;, Email: [email protected], Fax: 021-318.00.83; 031-805.65.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de renovare-modernizare unitate cazare (hotel) si centru de recuperare medicala sportivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: B-dul Basarabia nr. 37 - 39, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de renovare - vezi caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
36100000-2-Mobilier (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45324000-4-Lucrari de acoperire cu ipsos (Rev.1)
45421125-6-Instalare de ferestre din plastic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt trecute in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 498, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 29.960 leiGarantia de buna executie: 5% din contravaloarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de atestarefiscala privind impozitele si taxele locale;Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Copie dupa Certificatul Unic de Inregistrare;
ATENTIE!!!!!
Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea situatiei economice si financiare: -declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2006 si 30.06.2007; Alte conditii se regasesc in fisa de date a achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declaratii privind cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, 4.500.000 ron; Alte conditii se regasesc in fisa de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE;EXPERIENTA SIMILARA - Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a cel putin unuicontract de lucrari in domeniul sanitar a carui valoare totala sa fie de minim 1.500.000 ron;RECOMANDARE RESURSE UMANE SI STRUCTURA MANAGEMENTULUI;INFORMATII PRIVIND DOTARILE SPECIFICE; AUTORIZATIE ISCIR in baza prevederilor legale in vigoare si a Prescriptiilor tehnice PT A1 si PTC9-2003;Ofertantul va face dovadapersonalului angajatpentru: RTE si CQ; Certificate de asigurare a calitatii: ISO 9001; ISO14001; OHSAS 18001; SA 8000; Alte conditii se regasesc in fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
70%
Descriere:
2.
Termen de executie
20%
Descriere:
3.
Asigurarea calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3502 / 13.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin transfer bancar sau cu numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2007 13:00
Locul: Sala de sedinte a Hotelului Sport din incinta C.S.N. "Lia Manoliu"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire semnata si stampilata
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 10:32