Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparare, curatare si regularizare a cursului de apa reziduala din caseta amplasata sub albia amenajata a raului Dambovita si din aval de aceasta si lucrari de amenajare a malurilor raului Dambovita


Anunt de participare (utilitati) numarul 132834/01.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Aristide Demetriade, nr. 2, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010147, Romania, Punct(e) de contact: Oliviana Bold, Tel. +40 374398646, Email: [email protected], Fax: +40 213143095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reparare, curatare si regularizare a cursului de apa reziduala din caseta amplasata sub albia amenajata a raului Dambovita si din aval de aceasta si lucrari de amenajare a malurilor raului Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparare, curatare si regularizare a cursului de apa reziduala din caseta amplasata sub albia amenajata a raului Dambovita si din aval de aceasta si lucrari de amenajare a malurilor raului Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
45246000-3-Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
45252124-3-Lucrari de dragare si de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparare, curatare si regularizare a cursului de apa reziduala din caseta amplasata sub albia amenajata a raului Dambovita si din aval de aceasta si lucrari de amenajare a malurilor raului Dambovita, conform cerintelor si in cantitatile precizate in Caietul de sarcini si Borderourile de cantitati si preturi.Valoarea estimata a lucrarii pe componente este:
- Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale (codurile CPV 45231300-8, 45246000-3, 45262330-3 si 90470000-2): 46.340.000, 00 lei:
- Lucrari de dragare cursurilor de apa (cod CPV 45252124-3): 16.910.000, 00lei
- Lucrari de amenajare a terenurilor si arhitectura peisagistica (cod CPV 45111291-4 si 45112700-2) :20.850.000, 00 lei
- Management de proiect: 6.580.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 90, 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de partic?1800000lei.Perioada de valab?120zile de la data dep.of.Poate fi constit printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o banca sau de o soc.de asig.ptr.proc.de achiz.aferenta investitiei sau prin virament bancar in contul nr.RO89BRDE450SV15572604500 deschis la BRD SMCC.Se va constitui in etapa 2a procedurii.Retinerea garantiei se va face in conf.cu prev.legale in dom. achiz.publice. In cz in care of depune contestatie cu priv la proc. de achiz. si aceasta este respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conf.cu art.278-1 alin.(1)din OUG34/2006, aut.contr.va retine contestatorului suma de 12246, 8 lei din garantie.Scris.de garant se prez.in original. Neprez. acesteia in cuantumul si per.de valab.solicitata atrage respingerea ofertei. Garantia este irevocabila. Aceasta va insoti oferta impreuna cu scris.de inaintare(form.IV.14).In cz unei asocieri, Scris.de garantie va fi emisa integral ptr.Liderul Asoc.sau ptr.unul din membrii in numele asoc.Prel.per.de valab. a garantiei, precum si a per.de valab.a of.se poate solicita de catre autorit.contract.numai in sit.except.care impun o astfel de prel.In cz.refuzului extinderii per.de valab.a garantiei of.va fi decl.inacceptabila.In cz in care of.se incadr.in categ IMM, acesta benefic.de red.cu 50% a cerintei priv.cifra minima de afac., a garantiei de partic, a garant de buna exec. In ac situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .In cazul in care ofertantul este o asociere reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri si garantia de participare, respectiv garantia de buna executie se va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul acestuia. Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instr.de garant. emis in cond.legii de o banca sau de o societate de asig.ptr.proc.de achiz.af.invest.sau daca partile convin dintr-o suma initiala in valoare de 0.5% din pretul contr, ce va fi depusa de Executant in contul deschis de catre acesta, iar diferenta prin retineri succesive de 5 % din valoarea facturilor emise pentru lucr.exec., in contul deschis de peratorul economic la dispozitia Autorit Contract pana ce aceasta va atinge 5% din pretul Contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se completeaza formularul IV. 1; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - se completeaza formularul IV.2; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant, fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Oliviana BOLD
- Alice DUMITRESCU
- Ruxandra MOROIANU
- Petru TOMA3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul IV.3; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul IV.4; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul/ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? se completeaza formularul IV.5; Formularul trebuie completat in original de catre Ofertant si fiecare membru al asocierii.6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statin conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana.
7. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, prin prezentareaCertificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Certificat de cazier judiciar pentru persoana juridica valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana. 1. Documente care dovedesc , in cazul persoanelor juridice romane, o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional:
a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.sau2. Documente care dovedesc, in cazul persoanelor juridice straine, o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, care sa ateste ca candidatul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Dovada autorizarii conform prevederilor legale (H.G.350/1993 si Ordinul comun M. 29/363/1995 al ministrului apararii nationale si al ministrului muncii si protectiei sociale pentru aprobarea ?Normelor privind pregatirea, organizarea si protectia muncii in activitatea de scufundare sau alte acte normative echivalente nationale sau internationale)pentru executia de lucrari subacvatice cu scafandrii lucratori subacvatici. In cazul unei asocieri, cel putin un membru al asocierii trebuie sa detina autorizatia pentru executia de lucrari subacvatice sub conditia ca acest asociat sa execute integral partea din contract pentru care se solicita aceasta autorizare.
Documentele vor fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Un operator economic participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/ asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de lucrari executate de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceastaforma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura societatii mixte / consortiu / asociere nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu /asociere / societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de calificare ca si cel initial. In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala vor fi indeplinite prin cumul.
In situatiile in care candidatii beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de tertul sustinator. Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului - se va completa, dupa caz, formularul IV.6 si/sau formularul IV.7. In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art. 111 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dovedeasca ca persoana sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara. Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabiledepuse la data de 31.12.2010 si 30.06.2011 sau copii ale raportului de audit sau raportului cenzorilor, dupa caz.
2.Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 136.020.000 lei (fara TVA).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: max 5 contr.indeplinte in ult 5 ani avand ca ob.lucr.de constr.de conducte de apa si de canaliz.a apelor reziduale, receptionate cu PV de receptie la termin lucr, a caror val.cum.este de 35, 240, 000 de lei; maxim 5 contr indepl.in ult.5 ani cu val.tot.de 16, 910, 000 lei avand ca ob.exec.de lucr.de dragare cursuri de apa, recept.cu PVreceptie la term.lucr.;
Lista cuprinzand subcontractantii
Candidatii tb.sa faca dovada accesului nemijlocit la cel putin urmat: 1 buc instal.ptr. separarea mat.solide din apa rezid.avand o capac.de stocare de min.20mc;2buc. miniexcavatoare actionate hidraulic/pneumatic, constructie compacta (cote max.de gabarit: 900mmx1800mmx1240mm);2 buc.sisteme mobile de stocare selectiva a deseurilor (textile, mat.plastice, deseuri beton, mat.metalice) cu o capac.de stocare de min 20 mc;2 buc. platf.flotante (de tipul barjelor) pentru transp.mat.si echip.inspre si dinspre zona de lucru si pentru transp.mat.solide spre gurile de acces in caseta;2 buc. ciocane demolatoare tip abataj/desfacere, actionate penumatic, antiex, S19x50mm;2 buc. set furtunuri pneumatice de pres.si accesorii cuplare cu lungime de minim 50m;2 buc. cabestam cu cabluri si lanturi pentru tragerea materiilor/deseurilor grele din zonele greu accesibile(lungime cablu/lant minim 50 m).
?2 sisteme complete de semnalizare rutiera normalizata pentru zi si noapte
?2 buc. sistem de comunicatii radio, minim 6 statii portabile de emisie/receptiesi repetitor, antiex;
?4 buc. detectoare de gaze cu 4 senzori (H2S, CO, Gaze Ex, O2 )
?1 buc. buldoexcavator cu cupa de sapare de 0.4 mc
?2 buc. buldoexcavatoare cu cupa de sapare 0.6-0.8 mc
?6 buc. autobasculante min. 8.5t
?2 buc. automacara cu sarcina utila de max. 5tf
?5 buc. motocompresoare pentru actionare unelte pneumatice
?1 buc. instalatie pentru dragare cu capacitate de dragare de minim 1t/ora
Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat ca fiind minim necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari :
?1 coordonator proiect/manager proiect licentiat al unei facultati de constructii cu experienta de minim 3 ani in domeniu si participant in calitate de coordonator de proiect la cel putin un contract de lucrari similare ( lucrari de demolare, transportsi evacuare a deseurilor din beton armat in mediu subacvatic);
?3 scafandrii sef grup cu experienta de minim 3 ani in domeniu si participant in calitate de scafandru sef grup la cel putin un contract de lucrari similare ( lucrari de demolare, transportsi evacuare a deseurilor din beton armat in mediu subacvatic);
?15 scafandrii lucratori subacvatici atestati pentru executarea de lucrari de demolare subacvatice cu scule actionate hidraulic sau pneumatic, cu experienta de minim 3 ani in domeniu;
?10 scafandrii lucratori subacvatici atestati pentru executarea de lucrari de intretinere a canalelor colectoare de apa uzata vizitabile ( DN> 50 cm) cu o experienta specifica de minim 3 ani dovedita printr-un document (adeverinta, declaratie etc.) emis de angajator
?2 scafandrii de securitate cu o experienta specifica de minim 3 ani dovedita printr-un document (adeverinta, declaratie etc. ) emis de angajator; 1 tehnician de scufundare cu o experienta specifica de minim 3 ani dovedita printr-undocument (adeverinta, declaratie etc.) emis de angajator; 2 asistenti medicali, ;
?3 deserventi buldoexcavator;
?6 soferi autobasculanta;
?1 deserventi autorizati pentru instalatia de dragare;?2 deserventi autorizati pentru automacarale;
?2 deseventi motocompresoare
SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 10:30
Locul: Str. Academiei nr. 39-41, Etaj 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate fi prezent un singur delegat al op.ec.care au depus candidatura.Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Continuare punctul IV.1.2. Crit de preselectie: 60pct-candidat care in ultim 5 ani a indep cele mai multe contr avand ob precizat recep cu Pv de recep la term lucr.Of celorlal cand vor primi pnctje direct proport cu pnctj max.40 p- se prez cea mai mare val cumul a contr avand ca ob precizat, indepl in ultim 5 ani si recept cu Pv de recept la termin lucr.Pt alte val prez se acorda pnctj direct proport cu pnctj max alocat.Pt indepl cerint se vor lua in consid orice alt doc care doved in mod neindoielnic acordul partilor cu priv la realiz unor lucr sim(acorduricadru, comenzi, etc)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, in conformitate cu art. 256^2 din O.U.G. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului, nr. 3A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213155241, Fax: +40 213155241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2012 09:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer