Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparare pod pe DJ 202D, km 0+700, peste raul Buzau la Scortaru Nou, jud Braila


Anunt de participare numarul 70136/19.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Pta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii Publice cam 132, DSIERI cam 300, Tel.0239/619600 int 249, 214, In atentia: Moisiu Nicolae, Buzuleac Sebastian, Catrinel Popa, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Pta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii Publice cam 132, DSIERI cam 300, Tel.0239/619600 int 249, 214, In atentia: Moisiu Nicolae, Buzuleac Sebastian, Catrinel Popa, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Pta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA GENERALA, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparare pod pe DJ 202D, km 0+700, peste raul Buzau la Scortaru Nou, jud Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pod pe DJ 202D, km 0+700, peste raul Buzau la Scortaru Nou, jud Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparare pod pe DJ 202D, km 0+700, peste raul Buzau la Scortaru Nou, jud Brailain cadrul proiectului Inlaturarea efectelor inundatiilor din anul 2005 prin reabilitarea infrastructurii afectate din judetul Braila: Reparare pod metalic pe DJ 203 km 35+135 peste raul Buzau la Nisipurile; Reparare pod pe DJ 202 D km 0+700 peste raul Buzau, com. Scortaru Nou.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparare pod pe DJ 202D, km 0+700, peste raul Buzau la Scortaru Nou, jud BrailaValoarea estimata fara TVA: 903.452 euro
Valoarea estimata fara TVA: 903, 452EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantum garant partic 15000 lei Perioada valab garant de partic 90 zile de la data deschid ofert Garant buna execut 10 % din val contr achi publ Valab min 24 luni semnare PV receptie lucr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Phare 2005 CES Masuri impotriva dezastre provoc de inund Proiect: Inlaturar efecte inund an 2005 prin reabil infrastruc afectate jud Braila RO 2005/017-690.01.03.11.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006 - Formular 12BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 CCertificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidate de stat si Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local valabile la data deschiderii, in original sau copie legalizata Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil o luna de la data emiterii si Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Registrul Comertului pentru persoane juridice/fizice romane;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana, pentru persoane juridice / fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Formular 2Bilantul contabil, la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim impus pentru cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 10.000.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principr lucr execut in ultimii 5 ani - Form 12FRecomandari de la beneficiariDeclar ref la utilaj instalat echip tehn - Form 12HDeclar privind efectiv medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani Form 12ICertif de atestare acordat de APDPRpt executia lucrar de intret si reparare dr loc si poduri copie si orig pentru confruntare sau un atestat prof in dom Drum si pod echivalentAutorit contract isi rezerva dreptul de a exclude acei ofert care nu au prestat lucrari de calit anii precedPers angajat in contract in calitate de: - responsabil tehnic cu executia- responsabil cu calitateaatestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate cu prez doc doveditoare ale atestarii valab la data deschid ofIn cazul asocierii se va prezenta un acord de asociere scris si semnat de parti Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar Form 3In contract de asoc va fi desemnat asociat ofertant care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractantaOfertant reprezentant al asocierii va indeplini toate conditiile de eligib inregistr calif tehn si calif ec-financ cerute prin prezenta docCeilalti asociati (altii decat reprezentantul asocierii) trebuie sa indeplineasca cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea precum si prezentarea capacitatii tehnice pentru parte din contract ce urmeaza a o indeplini prin acordul de asociere.Neprezentarea Acordului de asociere, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere inainte de data semnarii contractului de lucrari.Certif ISO 9001 :2000/echiv copie legalizata;Certif ISO 14001 :2004/ echiv copie legalizata;Certif OHSAS 18001 :1999/echiv copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofert va face dovada finaliz in ultimii 5 ani a cel putin un contract de lucrari in valoare de 1.000.000 lei fara TVA sau 3 contracte (cu obiectul de activitate al prezentei documentatii) in valoare de 1.700.000 lei fara TVA Se vor prezenta: CV -urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului, semnat de titulari cu caracter de declaratie pe proprie raspundere. Atestate pentru respons tehn cu executia si respons cu calitatea, valab la data deschiderii ofertelor Se vor prezenta cel putin 2 recomand de la benefic diferiti pentru lucrari similare cu investitia din aceasta doc atrib insotite de PV de receptie Ofertant reprezentant al asocierii va indeplini toate conditiile de eligib inregistr calif tehn si calif ec-financ cerute prin prezenta doc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2009 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, cam. 404, et.IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 - CES - Masuri impotriva dezast provoc inundatii Inlatur efecte inundat an 2005 prin reabilit infrastr afectate din jud Br RO 2005/017-690.01.03.11.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619700 int 232, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www. portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2008 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer