Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparare, refacere drumuri


Anunt de participare (utilitati) numarul 134399/30.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE HIDROCARBURI SA
Adresa postala: Arad Bd-ul Iuliu Maniu nr 65-71, Localitatea: Arad, Cod postal: 310169, Romania, Punct(e) de contact: Corina Cap, Tel. +40 0257307765, Email: [email protected], Fax: +40 0257270407, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de reparare, refacere drumuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc Arad jud Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de refacere la forma initiala a carosabilului si a trotuarului afectate de sapaturi cu scopul de a repara sau inlocui retele termice pe raza Municipiului Arad conform documentatiei descriptive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparare, refacere drumuri conform documentatie descriptiva
Estimarea cantitatii
- mc. balast/nisip? 200 mc
- mp. asfalt? 600 mp
- mc. beton? 150 mc
- nr. borduri? 150 buc
- ml. frezare? 200 ml
- mc. compactare? 270 mc
Valoarea estimata fara TVA: 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan?ie de participare5250lei prin ordin de plata, fila CEC sau scrisoare de garantie bancaraGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (ordin de plata), ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre bancapana la data deschiderii ofertelor. Plata se va efectua in contul SC CET H SA RO 56 INGB 0016 000037468911Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatiaca nefondata de catreCNSC suma calculata conform prevederilor art 278^1 din OUG 34/2006 - cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art 90 din HGR 925/2006.In cazul in care se va convenii asupra constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive atunci se vor avea in vedere prevederile HGR nr 1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 1
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberat de primarie in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalul
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 2
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 3
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG 34/2006 aprobatacu modificarile si completarile ulterioare in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 7
Persoanele care detin functii de decizii si au rol in initiereaderularea si finalizarea procedurii de atribuire
Membrii consiliului de administratie :
Presedinte? Neamtiu Corneliu
Membri- Hutiu Gheorghe- Sima Gheorghe- Movileanu Daiana- Graur Viorica- Mates OlimpiuDirector general- ing Bobancu Alicescu Cornel
Contabil sef- ec Uivarasanu Marta
Sef serv achizitii- Cap Corina
Sef sectie exploatare - Bulzan Gheorghe - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 10:00
Locul: Sediul SC CET H SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea firmelor sa participe la deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE HIDROCARBURI SA
Adresa postala: Bdul Iuliu Maniu nr65-71, Localitatea: Arad, Cod postal: 310169, Romania, Tel. +04 0257/307796, Email: [email protected], Fax: +04 0257270407
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer