Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatie a strazilor secundare din municipiul Barlad prin plombari cu mixturi asfaltice


Anunt de participare numarul 54937/09.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BARLAD
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Punct(e) de contact: Fratian Mihaela, Tel.0235411760, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatie a strazilor secundare din municipiul Barlad prin plombari cu mixturi asfaltice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazile secundare din municipiul Barlad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Plombarea strazilor secundare din municipiul Barlad, care necesita lucrari de reparatie, prin plombari cu mixturi asfaltice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de reparatie prin plombari cu mixturi asfaltice se vor executa pe o suprafata de 18.000 mp, cu posibilitatea achizitiei ulterioare de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare, pentru o suprafata de 9.500 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 334, 537 si 2, 055, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: 25.000 Ron.- garantia de buna executie, 5% din valoarea contractului fara TVA, conform specificatiilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Local, plata facandu-se pe baza situatiilor de lucrari executate, conform prevederilor legale privind finantele publice locale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente: 1) Declaratie privind calitatea de participant; 2)Declaratie privind eligibilitatea; 3)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; 4)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor; 5)pentru persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente: 1) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 2) Informatii privind Experienta similara, insotite de contractele de lucrari; 3) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; 4)Declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare de constructie, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor, Cod CPV 45233000-9, cu o valoare mai mare de 400.000 RON.Au in dotarea proprie, sau au un contract de inchiriere/colaborare pentru o statie de producere a mixturilor asfaltice. Operatorul economic sa aiba angajat sau colaborator (cu contract de colaborare) un responsabil tehnic cu executia acestui contract care sa fie inginer cu specializarea "drumuri" atestat corespunzator (copie dupa atestat).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP in contul RO95TREZ6575002XXX000009, sau la casieria Primariei Barlad.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Barlad, str. 1 Decembrie, nr. 21, localitatea Barlad, Judetul Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic-Contencios din cadrul Primariei Barlad
Adresa postala: Str. 1 Decembrie nr. 21, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731182, Romania, Tel.0235411760, Fax: 0235416867, Adresa internet (URL): www.primariabarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2008 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer