Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE REPARATIE PENTRU RIDICARE RESTRICTII DE VITEZA LOT I, LOT II, LOT III, LOT IV


Anunt de participare (utilitati) numarul 135932/24.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Timisoara, str.Garii nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Gurza, Tel. +40 256494158, In atentia: Vasile Gurza, Email: [email protected], Fax: +40 256494158, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE REPARATIE PENTRU RIDICARE RESTRICTII DE VITEZA LOT I, LOT II, LOT III, LOT IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Raza Sucursalei CREIR CF Timisoara , linia 200; linia 116; linia 202 A; linia 202 B
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I : Se vor executa lucrari de inlocire a traverselor de lemn speciale necorespunzatoare pe aparatele de cale , a traverselor lemn normale cu traverse noi pe calea cu joante, a traverselor de beton T 13 si T 18 pe calea cu joante si fara joante si amenajarea platformei caii.
Lot II : Se vor executa lucrari de inlocire a traverselor existente de lemn si beton necorespunzatoare cu traverse de beton T13; Pe breteaua combinata din cap X- BC 1-1A-3/3A-5/7 se vor inlocui toate traversele lemn speciale pt.aparatele de cale;Pe toata lungimea restrictiei, inclusiv pe intreaga bretea din cap X, se va reface stratul de repartitie din balast; In curba km 68+590/900 este necesara inlocuirea sinei uzate;Inlocuirea JIL-urilor tip 49 de 15 m; Dupa inlocuirea traveselorse impune completarea prismei de piatra sparta.
Lot III : Se vor executa lucrari de inlocire a traverselor existente de lemn si beton necorespunzatoare cu traverse de beton T13, T18, T26 si lemn, cu materialul marunt aferent atat pentru traversele de lemn , cat si cele de beton, apoi rectificarea nivelului prin buraj ( executarea burajelor tehnologice dupa inlocuirea traverselor ).La joante si JIL-uri ( semnal si PT ) se vor introduce traverse de lemn, cu material marunt aferent; de asemenea este necesara completarea prismei de piatra sparta pe toata lungimea restrictiei si inlocuirea dalelor de la TN km 1+500 ( interiare, exterioare ).Lot IV : Se vor executa lucrari de inlocire a traverselor existente de lemn necorespunzatoare cu traverse de lemn noi, cu materialul marunt aferent, rectificarea nivelului prin buraj ( executarea burajelor tehnologice dupa inlocuirea traverselor ).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REPARATIE PENTRU RIDICARE RESTRICTII DE VITEZA ?LOT I, LOT II, LOT III, LOT IV
Valoarea estimata fara TVA: 2, 014, 187.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. pt. particip. este delot I: 4.352 lei; lot II: 16.586 lei;lot III: 14.544 lei;lot IV: 4.798 pentru o per. de valab. de 120 zile (50% pentru IMM-uri) de la data limita de depunere a ofertei si se constituie: a) prin OP in cont nr. RO 76 BPOS36003306699 ROL 01 deschis la Banc Post Timisoara sau a unei file CEC in contul autorit. contact cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ;b) dep.unei sume in numerar la casieria aut. contr.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, at. cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ac.;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare : * nu constituie gar. de buna exec. asa cum este stabilit in doc. de atribuire si contract;* refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la CNSC contestatie, iar cons.o respinge ca nefondata, autorit. contr. va retine din gar. de particip.lot I :2176, 15 lei; lot II: 4609, 35 lei;lot III: 4507, 29 lei;lot IV: 2399, 24 conf. Art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 compl. si modif. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10 % din valoarea contractului fara TVA pt.o per. de min. 2 ani sau conf.ofertei.- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractsau- garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din facturile emise de prestator in conditiile art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea :
-Declaratie privind eligibilitatea ( formular A din sectiunea formulare )
-Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume:
-Ofertantii / candidatii / ofertantii asociati / subcontractantii/tertii sustinatori care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele din cadrul Sucursalei CREIR CF Timisoara cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : Ing.Trica Valeriu ? Directorul Sucursalei ;Ec.Patrut Dragana ? Contabil Sef Regional;Ing.Benec Mircea? Sef Divizie Linii;Jr.Roibanescu Alexandru ? Sef Oficiu Juridic;Ing.Gurza Vasile ? SefBirou Achizitii Publice.
In acest sens, ofertantii / candidatii / ofertantii asociati / subcontractantii/tertii sustinatorivor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 ( Formularul B.2. din Sectiunea Formulare ).
Declaratiile se depun in original.
-Ofertantii/sustinatorii vor depune o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34/2006 ( formular 12 B din sectiunea formulare ).
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP nr.314/2010 ( formular P din sectiunea formulare ).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta:
Cerinta obligatorie: Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare.
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul);
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (in original ; copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Persoana juridice/fizice romane :
Cerinta obligatorie: -Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, (in original ;copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), in termen de valabilitate din care sa rezulte ca: * domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru lucrari de reparatii si intretinere linii cf si omologare tehnica pentru produsele achizitionate valabile la data deschiderii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 );
-Ofertantii au obligativitatea de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic feroviarpe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora, in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostiinta autoritatii contractante.
Persoana juridice/fizice straine :
Cerinta obligatorie: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
- Autorizatie AFER si Agrement tehnic feroviar pentru lucrari de reparatii si intretinere linii cf si omologare tehnica pentru produsele achizitionate valabile la data deschiderii ofertelor ( conform prevederilor Ordinului minstrului transporturilornr.290/2000 ) sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
- Operatorii economici trebuie sa prezinte bilantul contabil pe anii 2009, 2010 si 2011 vizat si inregistrate de organele competente.* copie bilant pe anii 2009, 2010 , 2011 ? conform cu originalul ? .
- cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin :
Lot I :430.000 lei.
Lot II :1.658.000 lei
Lot III :1.450.000 lei
Lot IV :478.000 lei
* informatii generale (Formular G din Sectiunea Formulare).
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani se va calcula la urmatoarele cursuri mediiBNR anuale :
Pentru anul 2009:4, 2373 lei/euro;
Pentru anul 2010:4, 2099 lei/euro;
Pentru anul 2011 :4, 2379 lei/euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
a)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;*Ofertantii vor complecta Formularul L din Sectiunea Formulare
b) experienta similaraPrezentarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
*Ofertantii vor complecta Formularul E din Sectiunea Formulare
Se vor prezenta copii , , conform cu originalul , , de pe parti relevante ale contractelor prezentate.
c)Experienta similara se va demonstra prin prezentarea cel putin a unui contract de executie lucrari de reparatii terasamente poduri si podete executat in ultimii 5 ani in valoare de cel putin :
Lot I :215.000 lei.
Lot II :829.000 lei
Lot III :725.000 lei
Lot IV :239.000 lei
*Formular E2 din Sectiunea Formularese vor prezenta copii , , conform cu originalul , , de pe parti relevante ale contractelor prezentate (din care sa rezulte experienta similara solicitata), indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati insotite de proces verbal de receptie a lucrarilor sau recomandaredin partea beneficiarului.
d) declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.*Ofertantii vor complecta Formularul I din Sectiunea Formulare
Copii dupa autorizatii sau diplome sau orice act oficial care atesta aceste cerinte cu mentiunea ? conform cu originalul ? .
e) Informatii privind subcontractantii
*Se solicita completarea formularului 12G din Sectiunea Formulare cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care un ofertant subcontracteaza parti din contract si este declarat castigator, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta contractul incheiat intre ofertant si subcontractant si care se constituie anexa la contractul de achizitie. Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului de achizitie publica se poate face numai cu aprobarea autoritatii contractante, fara a se modifica propunerea tehnica sau financiara.
OBSERVATII :
Toate certificatele, autorizatiile, agrementele, procesele verbale, recomandarile si documentele mentionate mai sus vor fi prezentate in original la solicitarea comisiei de evaluare, pentru confruntare cu documentele depuse in oferta.
a) Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001-2008, in copie
*Se vor prezenta certificatele de atestare a standardelor de respectare a calitatii sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
b)Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene;
* Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001/2005 sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara prestatorului.
OBSERVATII :
In cazul in care ofertantul va prezenta certificatul in copie , , conform cu originalul , , , la solicitarea comisiei de evaluare ofertantul va prezenta certificatulin original pentru confruntare cu cel depus in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3/1/3/BAP/149/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Timisoara, Str.Garii nr.2, cam.232, Timisoara, Jud.Timis, cod postal 300166
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertanttilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vat. poate sesiza CNSC pt. anul. actului si/sau rec. dreptului pretins ori a interesului legitim in termen de 5 zile incep. cu ziua urmat. luarii la cunost., conf. OUG nr. 34/2006aprob. cu modif. ?i compl. despre un act al AC consid. nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala CREIR CF Timisoara - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Garii nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel. +40 256494158, Fax: +40 256494158
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer