Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Lucrari de REPARATII CAPITALE a unui pachet de 4 poduri"


Anunt de participare numarul 88167/08.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan TAT, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Lucrari de REPARATII CAPITALE a unui pachet de 4 poduri"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Pod CIUREL Bucuresti, Sos. Virtutii, peste raul Dambovita
Pod LAC I.O.R. Bucuresti, Str Liviu Rebreanu, peste lacul Titan
Pod TEI-TOBOC Bucuresti, Str Petricani, peste raul Colentina
Pod TIMPURI NOI Bucuresti, Str Nerva Traian, pest raul Dambovita
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pod CIURELDesfaceri si DemolariRacordari cu TerasamenteleReparatii InfrastructuraSuprastructuraReparatiiRefacere HidroizolatieRefacere Cale de Rulare (dala, carosabil, trotuare)Parapeti de ProtectiePod LAC I.O.R.Desfaceri si DemolariCuratare AlbieReparatie Capitala InfrastructuraSuprastructuraReparatiiRefacere HidroizolatieRefacere Cale de Rulare (dala, carosabil, trotuare)Parapeti de ProtectiePlacari cu TravertinPod TEI-TOBOCDesfaceri si DemolariCuratare AlbieReparatie Capitala InfrastructuraSuprastructuraReparatiiRefacere HidroizolatieRefacere Cale de Rulare (dala, carosabil, trotuare)Parapeti de ProtectiePlacari cu TravertinPod TIMPURI NOIDesfaceri si DemolariCuratare AlbieReparatie Capitala InfrastructuraSuprastructuraReparatiiRefacere HidroizolatieRefacere Cale de Rulare (dala, carosabil, trotuare)Parapeti de ProtectiePlacari cu Travertin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de Executie Reparatii Capitale Pachet 4 Poduri
Valoarea estimata fara TVA: 8, 635, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-86350 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat;
Certificat de atestare fiscala;
Certificat privind taxele si impozitele locale;
Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu;
Certificat de inregistrare (CUI);
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara:
Bilant contabil la 31.12.2008;
Cifra de afaceri in ultimii 3 ani=17200000 lei;
Lichiditatea generala-mai mare de 95%;
Declaratie privind obligatiile contractuale in desfasurare;
Asigurarea de raspundere civila profesionala;
Asigurarea de raspundere civila contra pagubelor materiale si imateriale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Fisa experienta similara:
Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a:
a) minim 4 (patru) contracte de modernizare sau reabilitare poduri sau pasaje in valoare cumulata de minim7.300.000 leifara TVA.b) minim 1 (un) contract de reabilitare/modernizare linie de tramvai in valoare minima de 1.270.000 lei fara TVA.
Recomandare
Istoricul litigiilor
Resurse umane
Conditii minime:
- manageri de proiectminim 1
Managerul de proiect prezentat trebuie sa aiba diploma de Manager de Proiect emisa de o institutie certificate de Ministerul Educatiei.Managerul de proiect trebuie sa aiba experienta profesionala ca si Manager de Proiect intr-un contract similar (pod, pasaj sau viaduct) cu o valoare minima de 8, 635, 000 lei fara TVA.
- ingineri (subingineri) absolventi CFDP (se vor prezenta copii ale diplomelor) cu experienta similara-minim 4Fiecare inginer, sub-inginer prezentat trebuie sa aiba experienta profesionala ca si Sef Santier pe un contract similar (pod, pasaj sau viaduct) cu o valoare minima de 2, 150, 000 lei fara TVA.Pentru personalul cheie prezentat se vor include in oferta copii dupa contractul de munca sau cartea de munca care sa dovedeasca ca acestia sunt angajatii ofertantului cu norma intreaga (40 ore pe saptamana).Informatii privind subcontractantii
Standard de asigurare a calitatii-ISO 9001 sau echivalent;
Standard de protectia mediului-ISO 14001 sau echivalent;
Certificat AFER;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2009 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentatii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3101860, Fax: 021-3101860
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3138170, Email: [email protected], Fax: 021-3138170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer