Licitatie Publica - Lucrari de reparatii capitale, consolidare si punere in valoare a muzeului de Istorie Naturala
Anunt de participare numarul 42123/28.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Muzeul National BRUKENTHAL
Adresa postala: Piata Mare nr.4-5, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550163, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Cretu, Tel.0269217691, Email: [email protected], Fax: 0269211545, Adresa internet (URL): www.brukenthalmuseum.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii capitale, consolidare si punere in valoare a muzeuluide Istorie Naturala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sibiu, str. Cetatii nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea lucrarilor de reparatie, consolidare , restaurare fatade, a cladirii Muzeului de Istorie Naturala , apartinand Muzeului National Brukenthal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari interioare si exterioare de reabilitare, refacere si restaurare , in conformitate cu prevederilor proiectului tehnic si antenmasuratorile anexe documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 170, 865RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 5500 lei si garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract sub semnatura privata, legalizat notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006, calitatea de participant la procedura, cazier fiscal, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata taxelor, impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor, certificat de inregistrare si certificat constatator/echivalent, conf documentatie.
In caz de asociere, documentele mentionate vor fi prezentate de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Bilantul contabil anual vizat, conf documentatie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-experienta similara , min.2recomandari, informatii privind personalul tehnic de specialitate(CADMI-MCC), personal specializat pentru lucrari ce fac obiectul contractului, iar responsabilul tehnic trebuie sa aiba experienta necesara pt. realizarea lucrarii in conditii de calitate, Declaratie referitoare la asigurarea calitatii, Declaratie privind dotarile specifice, Declaratie de protectie a mediului-plan de control al calitatii mediului, indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cuprinzand si activitatea de restaurare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: op , numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2008 10:00
Locul: SIBIU Piata Mare 4-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, cu imputernicire si documente de identificare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Executantul va efectua si lucrari de restaurare a elementelor de piatra
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: b-dul Victoriei nr11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUZEUL NATIONAL BRUKENTHAL-birou juridic
Adresa postala: P-ta Mare nr.4-5, SIBIU, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 3098079, Romania, Tel.0269217691, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2008 23:11