Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de reparatii capitale (generale) si de renovare


Anunt de participare numarul 79464/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Tel.021.318.35.63, In atentia: Lavinia Ghelbere, Ciuntuleac Carmen, Email: [email protected], Fax: 021.318.35.63, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri
Adresa postala: Str. Presei Libere, nr. 1, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Punct(e) de contact: Str. Presei Libere, nr. 1, sect. 1, In atentia: CONSTANTIN DUTA, ANCA BUCUREANU, Fax: 021.317.2878
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de reparatii capitale (generale) si de renovare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul I.O.B. Profesor Dr.Alexandru Trestioreanu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 000, 000 si 28, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATI CAPITALE demisol, parter. REABILITARE SI AMENAJARE etaj 1 CORP A1- latura sud, D3, D4, E2 si partial A1, A2 etajele 3a7. Lucrari de reparatii capitale (generale) si de renovare; Lucrari de instalatii pentru cladiri INSTITUTUL ONCOLOGIC Prof. Dr. Alexandru Trestioreanucu urmatoarele categorii de lucrari:
- Executia de reparatii la pereti;
- Executie strat pardoseli;
- Placaje interioare;
- Inlocuire tamplarie din lemn, cu termopane din PVC;
- Zugraveli si vopsitorii, antibacteriene;
- Instalatii electrice;
- Instalatii sanitare;
- Instalatii teremice
- Ventilatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie de lucrari si reparatii capitale pentru cladire D+P+Etaje.
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 000, 000 si 28, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantumul de 280.000 lei si garantia de buna executie a contractului de 5% din valoarea contractului (detalii in documentatia de atribuire)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI VENITURI PROPRIIPLATA CU O.P. PRIN CONTUL DE TREZORERIE- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua plati in avans- Termen de plata: la receptia lucrarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere, daca este cazul - in original (legalizarea asocierii printr-un contract scris si semnat de parti)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Clauze contractuale obligatorii: - data limita de finalizare a executiei: 3 ani
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 b). Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii. Certificat de inregistare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate emisa de o banca din care sa reiasa ca ofertantul are o situatie financiara favorabila. Totodata operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow in valoare de 1.500.000lei, pentru inceperea lucrarii.
Ofertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008), vizate si inregistrate de organele competente;Ofertantul va prezenta bilanturile contabile, copii semnate si stampilate conform cu originalul, pe fiecarea pagina.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 30.000.000lei, echivalentul a aprox.7.175.145 euro, curs euro BNR la data de 26.05.2009
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitii financiare incheiate (2006, 2007, 2008)
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2006:1 euro = 3, 5245 LEI
Anul 2007:1 euro = 3, 3373LEI
Anul 2008:1 euro =.3, 9852LEI
- Lichiditatea generala, medie din ultimii trei ani sa fie mai mare de 100% (active circulante/datorii curente x100)
- Solvabilitatea patrimoniala medie pe utimii trei ani mai mare de 30% (capital propriu/total pasiv x100)
Se vor prezenta informatiile solicitate cu privire la obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, aflate in prezent in derulare.
Nota: Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante, precum si explicatii cu privire la continutul valorii indicatorilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Declaratiile prevazute in documentatia de atribure (utilaje, efectivul mediu anual, etc.)
Ofertantul va include in echipa sa de derulare a contractului, ca personal responsabil:
- Responsabil Tehnic cu Executia, cu o experienta in domeniu de minim 4 ani
- Responsabil Tehnic cu Calitatea domeniul instalatii
- Responsabil Tehnic cu Calitatea domeniul constructii
- Responsabil cu Securitatea si Sanatatea in munca (Legea 319/2006)
- Cadru Tehnic PSI (OG 129/2000)
CV-urile prezentate vor purta numele in clar si semnaturapersoanei respective
Se vor prezenta, in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000
Se vor prezenta, in copiecertificate care atesta implementarea sistemului managementului de mediu, ISO 14001/2005
Se vor prezenta, in copiecertificate care atesta implementarea sistemului managementului de securitate si Sanatate in Munca, ISO 18001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 11:30
Locul: Sediul autoritatii contractante SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autoritatii contractante nominalizate prin Decizia interna si reprezentantii imputerniciti ai consultantului B.R.M.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.111-117, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Oncologic Bucuresti "Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu" - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Fundeni nr.252, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel.0213183563, Fax: 0213183563
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 22:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer